pitebor.... 2!!!
vad då smal? Jag har många kilon som ska bort tills jag e nöjd med mig själv.
Men tack för att alla tyckte att kläderna var fina för det tycker jag med och det där hade jag på krogen i lördags.
vad då smal? Jag har många kilon som ska bort tills jag e nöjd med mig själv.
Men tack för att alla tyckte att kläderna var fina för det tycker jag med och det där hade jag på krogen i lördags.
Grattis Carmen!
Idag har vi bara tagit det lungt och haft besök av en killkompis till mig och han har fixat en bättre dator till oss.
Imorgon så kanske vi far till Boden på Western Farm och kollar på det.
Är det någon här som har varit där? Är det roligt?
Det trodde jag inte hände här.
Nu vågar man ju inte släppa sina barn så som har gjort eller lämna dom någonstans.
Gud, vad läsikgt.
Jag kommer inte in på deras hemsida så jag undrar om det är någon här som vet vad dom tar för familjepriser på Western Farm?
missteddy: Då kanske vi möts där imorgon då
missteddy: Tack, för informationen om priserna
missteddy: Den sidan kom jag oxå in på nu, tack
Carmen: vad roligt att få åka till en djurpark. Hoppas nu bara att det är bra väder imorgon så att vi som har hittat på nåt för morgondagen får det riktigt trevligt.
Håller med dig Sabina att jessilundgrens bäbis är jätte söt
Idag har vi varit på stan men köpte inget så vi kunde lika bra ha varit hemma.
Det blev inget Western Farm för oss för vi disukterade om det och kom fram till att vi inte hade råd med just nu.
Men någon gång i sommar ska vi dit.
Vi har fått en ny dator och det tar tid för mig att kolla in allt på den här nya datorn
Imorgon ska Sabine få en ny säng, en loftsäng så vi får se hur hon reagerar på att sova i den. Hittade den på blocket.se och dom skulle ha 600:- för den så vi ska åka dit och hämta den imorgon.