Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Vars håller cirkusprinsessorna hus då? Är inte cirkusen färdig snart? *nyfiken*

• Slarva

Tinzu: Nja, har inte hunnit bli nervös ännu iaf men det lär ju komma!

Colubrid: Dom kanske har blivit uppätna av tigrarna?! ;)

• Slarva

Carre:
    Skönt att se att ni överlevt! Vad hade de för djur?

• Slarva

Brukar inte cirkusar ha några andra djur än hästar och hundar? Åtminstone lamor eller åsnor och sånt?! Jaja, kul att barnen var nöjda iallafall.

• Slarva

Go Natt Carre!

Jag kommer inte att kunna sova inatt, eller det kommer jag att kunna göra men jag kommer att ha problem med att somna...
    Har haft "mensvärk" hela kvällen och är sååå förväntansfull på att nått ska sätta igång. Men man kanske borde försöka sova iallafall...

• Slarva

colubrid: jo, jag ska försöka ta mig till sängen och få lite sömn, snart! =)

• Slarva

Jessi: Nix, ingen bebis i sikte än. Men h*n känns därinne utan att ge några större tecken på att komma ut.
    Vars har ni stugan? Skönt att du fått "helg" nu...

• Slarva

Usch, jag hatar att åka båt! Men det är säkert mysigt att ha en stuga på en ö... skulle jag gärna ha om jag slapp båtfärden! :)

Jasså du måste jobba redan på lördag, men du hinner ju få en liten och kort helg iallafall! :)

[[ Märks det att jag försöker se positivt i ALLT idag?! ]]

• Slarva

Jessi: Såg hur mysigt ut som helst! Kanske jag skulle kunna bygga en bro till ön om jag skulle skaffa stuga! :)
    Kan tänka mig att det är lungt och fridfullt, eller är det många stugor på samma ö?

• Slarva

Usch, vilken härlig stuga!! Kul att kunna välja själv hur man vill ha det...

Jag har inga förslag på vad man ska göra med sitt liv för att få en fet lön. Kanske gifta sig rik är det enda sättet, och då är jag nog inte på så god väg... :)
    Pengar är inte allt, men tänk va skönt det kunde vara om man hade lite i överflöd! ;)

Nu ska jag försöka sova, annars är jag väl död när hunden väcker mig imorrn...
    Go Natt!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!