• astri

Härligt!!

Min laptop laddade ut!

Vad kan man köpa till ett par ytligt bekanta som gifter sig?
    Och för vilken summa? Vi fick för 99:- eller 199:- beroende på var det köpte det av dem, men det får man ju inget för!!
    Så jag är lite kluven, ska man ge dem något bajsigt bara för att ge för samma summa eller ska man ge dem en bättre grej? Och vad?!

• astri

Mmm, jag gör samma sak när det gäller julklappar, födelsedagspresenter och så, men det här paret... 'suck'
    Jag känner de inte särskilt mycket, men jag har fått för mig, kanske helt felaktigt vem vet, att det BARA duger det bästa. Att om det blir fel och man ger efter vad ens egen ekonomi tillåter så kan de kanske säga lite missnöjda saker bakom ens rygg.

Åååå, varför kan det inte vara lika enkelt att köpa åt dessa som åt Eriks kompisar som ska gifta sig i sommar?!

• astri

Satt och tittade i Inspiration och fastnade för en Jamie Oliver Shaker för 279:- den verkade cool!
    Eller så en liten Gula Änkan och några mer exlusiva chokladbitar
    eller så.... ÄH! Jag vet inte!

• astri

Jag tycker inte om såna där sista minuten presenter! *Huh* Vad snobbig jag låter, det värsta är att de som känner mig vet att det är det sista jag är.
    men jag skulle ärligt inte kunna tänka mig handla en present på Coop eller Dollarstore åt någon... eller ja Coop faktiskt.
    Till mina egna eller mig själv duger Dollarstore och Coop helt utmärkt!! Lite knäppt faktiskt!

Mmm, jag förstår precis hur du menar - man visar dem att man inte är på samma låga nivå som dem, typ... lite grann

• astri

De där Napolibesticken - de ska jag banne mig köpa till mig själv i 30-års present!!

Frågade på Intervju-tråden om man kunde ge bort champagne, men de tyckte de inte utan glas... men alla har väl glas? Jag som inte ens dricker har glas i alla former till förbannelsen!!

• astri

*Hmmm* Nu kanske det bara är jag som har dille på knivar, men vad tycker du om knivblocket som finns under presenter 200-400

• astri

Oooooo!! Eller ska jag kanske köpa Sorrento besticken till mig själv och Daily traktör-pannan åt dem? De är några såna där smågourmeter...

Svar på tråden pitebor.... 2!!!