pitebor.... 2!!!
Ja, det är det jag menar... Malena, Tony och Hope var väl oxå döda vid minst ett tillfälle?
Ja, det är det jag menar... Malena, Tony och Hope var väl oxå döda vid minst ett tillfälle?
dio:
Naah, det var ju Malena som var död typ jättelänge, men sen när tittarna höll på att bli galna för de gillade häxan, skrev de in Samantha.
Hur kan man förresten tycka om Malena och anse att hon är sympatisk?!
Men du, Hope sprängdes ju på en båt, innan hon blev kidnappad för förtielfte gången.
Kate störtade ju med planet efter att piloten blev drogad i en missräkning från hennes egen sida. Tänk dig henne kuskandes runt i en fiskebåt
Roman bryr jag mig inte om :-/
Sami ja, mmm, serien hade ju blivit ganska lam utan hennes intriger. Fattar bara inte hur präktiga CArrie kunde bli så förändrad....
Och hur John kunde misstas för Roman?!
Ja du!!
Jag tror de alla hade hamnat i en tillfällig haschpsykos
Vad jag inte heller fattar är när han får flaschbacks från kriget... varför påminner hans uniform megamassor om de från första världskriget?
Och när de strandade på ön han och... var det Hope... då de var i en liten stuga och han hade en massa knepiga tankar om Fenixen...
Fick de nånsin reda på varför han fick det där?
Mannen har ju mer pusselbitar i sin skalle än ett 5000-bitars pussel.
dio.
Ja, det skulle vara underbart!!!!
Jag fick både vaken bebbe och främmande jag
På återseende bäjbs!
Carre:
Vilken tjusig leksak
Jag vill ju också ha nåt fordon... kanske en rullator skulle passa mig
JEssilundgren:
Jag har haft främmande och nu ska jag lägga mina barn, de jag har hemma i alla fall...
Gela Böle:
Hej och välkommen!
Carre:
Nä, och så går de inte så fort, med andra ord - perfekt för mig!
Carre:
Nä, jag har inte tagit mig in till stan än. :-/
Men jag ska in i morrn
I slutet av augusti om jag kommer in på kursen...
När börjar du jobba?
CArre:
Jo det är skönt. Fast jag har ju lite kompleteringsarbete som jag ska göra under sommaren :-/
Men men.. behövs inte tas tag i just nu. Så nu försöker jag bara få ordning på lägenheten.
Ha det du med!