• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri

ÅÅÅåååå!
    VArför är ni så tysta idag?
    Är det BB-finalen som hägrar eller?

Själv ska jag baka en ny tårta, min MMF blev så himla hård, så jag ska prova att göra med SP idag.
    Spännande!!

Åsså har jag varit på utvecklingssamtal med båda mina stora, det var också spännade.
    Var tvungen att fixa barnvakt till när Liss skulle ha sitt, trodde ju inte i min vildaste fantasi att jag skulle få komma in 18.30 istället för 18.15, jag som bara hade barnvakt till 18.40 så att jag skulle hinna hem. *suck*

Så, vad har ni gjort för spännande?

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • A N

Hejsan!

På fm var jag och Tony till arbetsförmedlingen... inskrivning för mig och han pratade med nån om projektet pilen(?), sen for vi till min moster och fixade nå lampor på deras släp, åkte till Bergsviken och kollade på nå fiskegrejer på vildmarskaffären där. Kl 14 hade vi tid till bvc för att kolla upp Lovisas ögon osm inte blivit bättre, fick nå ögondroppar och börjar det inte bli bättre till onsdag så ska vi ringa dit igen. Sen har vi varit här hemma.

Imon bär det av till lule för mig, lovisa och hunden. Ska hälsa på en kompis under dagen sen äta middag hos min faster och sova hos min bror. Så på onsdag återkommer vi för att sen åka till storsund på torsdag ev fredag.

• Carre

Jag ser inte på BB-finalen.. varför ska man titta om alla vet redan vem som vinner??

Mina barn sover redan så jag sitter här och surfar lite..

Varför blev din MMF hård? Jag tyckte att jag fick bra konsistens på min.. SP är lättare att modellera.. har du framkallat korten?

• astri

A N:
    Ni har en fullspäckad vecka
    Vad trodde de om hennes öga då på BVC?

• Carre

Anna: Vad ni har mycket att göra.. roligt!!

JAg måste också gå till AMS.. kanske på onsdag ska jag göra det, eller torsdag, men jag vill prata med nån som kan hjälpa mig att få fart på min arbetsliv Hoppas det blir bättre på Lovisas ögon!

• astri

Carre:
    Vem vinner då?
    Nix har inte hunnit, kom lite grejer emellan, men jag ska göra det imorrn. For in till stan för att lämna in rullen, men jag glömde den hemma!! Typiskt!
    Jag tror jag stoppade in alldeles för mycket florsocker i den, jag gillar inte när grejer klibbar det minsta, så jag packade in lite extra vara för att vara säker

• A N

Ögoninflammation, hoppas att dropparna/salvan fungerar så hon slipper klia sig mer... men det är inge kul och ge henne dropparna/salvan vet inte hur jag ska kunna göra det själv senare i veckan när tony är i storsund. Men det löser sig säkert, man får väl vara lite finurlig.

• Carre

Men Jessica vinner BB, eller?? jag hoppas inte, hörde att hon skulle förstora brösten om hon vann pengarna.. dumt!

Mitt tips är, istället för att hälla i massa florsocker i degen, då gör det på dina händer, lite åt gången, sen när du känner att det inte klibbar längre då är det klart!

• astri

A N:
    Är det en sån där salva som ska in i ögat eller en man lägger vid ögonfransarna?
    När Liss skadade hornhinnan fick vi en, var fruktansvärt att ge de två första dagarna, men sen vande hon sig så då gick det snabbt

• astri

CArre:
    Jag hade massor på händerna oxå

Svar på tråden pitebor.... 2!!!