pitebor.... 2!!!
medelåldersmän? näääääääää.. så fort min man fyller 30 då kastar jag ut honom och så går jag och skaffar mig en nyare model!
medelåldersmän? näääääääää.. så fort min man fyller 30 då kastar jag ut honom och så går jag och skaffar mig en nyare model!
Nä, nu ska jag duscha.. det skulle behövas.. höres om en stund!
Gomorrn!!
Nu är jag äntligen tillbaka.. internet funkade inte igår från kl. 13.. gick och lade mig efter kl. 1 och den hade inte kommit tillbaka buaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... vad man känner sig isolerad utan internet
Vi passade på att göra lite trägårdsarbete, åt grillade fläskotletter med strips och bea-sås mmmmmmmmmmmhhhh.. och så slappade vi framför tv.. American Idol följer jag
Sabina: grattis för 1000:e inlägget! Jag som ville ha den.. dang!! *dumma internet*
Vad händer idag?? Vi ska forsätta jobba i trädgården, kanske cykla nånstans... får se vad vi hittar på
Ha en trevlig dag!!
hej snyggingar!
Sabina, vad tråkigt med sjuka barn.. är det en ny öroninflammation på gång?? håller tummarna för att det inte är fallet!
Linda: 1500:e inlägg räknas inte.. vi måste kämpa för 2000:e istället
Jag blir mer och mer besviken på Grey's anathomy arghhhh!! Vi har varit i utlandet idag.. vi besökte Lilpiteå!.. en arbetskamarat till martin bor där och vi hälsade på.. Martin är fotograf på fritiden så han fotade hennes dotter (lite reklam om ni vill ha fotografering för en billig peng )
Nu ska vi se Narnia.. ha det!!
Hallå och gomorron!!
Lycka till Linda! Hoppas att allt går bra idag!!
Vi har varit på utvecklingssamtal på Sebastians dagis och snacka om att vara en stolt förälder.. känner mig 2 meter lång av stolthet :D "Han är så duktig!!" hehehe
Det händer inte så mycket annat, Martin håller på att montera en sanlåda på gården och så ska vi forsätta jobba på gården, det känns lite kylig idag, eller hur??
Hallå, hur har ni det? Nu sitter sandlådan på plats.. skönt!! Så det har varit sandlådepremiär.. längtar tills vi köper rutchkanan.. förhoppnisviss då slipper man jaga Sebastian en stund när vi är ute på gården
Jag sitter nu på altanen, Dani sover i vagnen och Martin jobbar i trädgården
Linda: Vad roligt att det gick bra.. lycka till imorgon också!!
Sandra: Vad blev det för fika?? Jag är så sugen på winebröd (eller hur det nu stavas)
Ha det så bra Sandra!!
Det finns en på barnenshus som kostar 595:- (tror jag) Den är märke Little Tikkes.. vet du vilken jag menar?
Ja städa lätt inte så kul, men hoppas att resten av tiden blir roligt då
Jag blev så sugen på tacogratäng.. har köttfars som jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dem.
Tyvärr har jag inte ingredienserna till tacogratängen så det lutar mot spaghetti och köttfarssås till middag ... tråkigt!
Nä, nu tar batterien slut, höres senare!!