• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • missteddy

ok kan någon maila mej adressen så kankse jag dyker upp om jag hittar är inte så hemma i piteå än har bara bott här i 5 år ;-D

• Fam Eklund

Hej!

Jo, jo jag vet att jag har sagt att jag inte ska vara me i den här tråden men det är ju här man hittar folket man söker när man behöver ex.veta nåt om något.

Ex: Jag pratade med Linda om lite kurser å så och nu vill jag berätta för henne hur det är me det så då vet jag att om jag vill henne nåt så hittar jag henne i den här tråden (oftas).

Hoppas ni mår bra och har det bra för det har jag, kramar

P.S. Linda jag har skrivit i din gb igen .D.S

• missteddy

nu hart jag fått får se om jag kommer evt så ska sambon ha bilden

• astri

Hej igen!
    *kliar mig i huvvet*
    Vad gör alla?! Fundersam

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • Carre

Hallå.. här e jag

Har inte varit så "aktiv" idag här.. Det var mycket på TV ikväll Dr. Phil, 48 timmar, American Idol, Grey's Anatomy, Little Brittain, Debatt om ungdomsex.. phewwwww.. nu tar jag en paus! Ska se Lost om en stund hehehe

Har du några snygga kläder stl. 74 Linda?? Såna dyra som du köper som inte passar Siri längre.. jag kanske kan titta på de innan du läger ut dem på e-bay.. för att tradera heter nu också e-bay vet du?

• astri

Carre:
    Tisdag är en riktig tv-dag för dig?
    Torsdagar är min dag det! Massor av mordfall på Discovery, bara det att nu börjar de ju visa en massa trista repriser.

*Hmm* 74?
    Jag har ärligt inte mycket där, utan det är mest 80 som jag har börjat handla "märkes", 74 är H&M mest övervägande, hade en sådan period där ett tag
    Och snyggt vet jag inte om det är, jag kan gräva och lägga ut till helgen i galleriet om du vill...

Lost?
    Är det ny säsong eller ser du gamla avsnitt? Blir man inte less? HUr många avsnitt kommer det vara totalt, vet man det?

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • Carre

Ja, tisdag är en bra dag.. det är mordkväll eller vad den nu heter på TV4 Fakta Jag brukade se på torsdagar också på Discovery men som du sa, nu är det nästan bara repris.. tråkigt

Jag tänkte mest på märkeskläderna, H&M har hon massor heheh, om du ska ta ut i stl. 80 det går nog bra det med

Vi ska se repris på Lost, det avsnittet som visades i onsdags, MArtin har inte sett det, så vi passar på. Jag vet inte hur många avsnitten det blir, men jag personligen blir INTE less Det är som att fråga dig om du blir less på Columbo hehehe you know what I mean??

Svar på tråden pitebor.... 2!!!