pitebor.... 2!!!
Men du!
Rumba har de där kiss och bajs mjukisdjuren nedsatta till 199 nu!
Mjukisdjur gillar väl treåriga killar?
Men du!
Rumba har de där kiss och bajs mjukisdjuren nedsatta till 199 nu!
Mjukisdjur gillar väl treåriga killar?
*Hmm*
Nä hä... ja, då kanske det inte var en så bra idé.
*puh* Nu är det dags att skura.
Trist tristare tristast!
Nå, men himla härligt när det är avklarat.
Synes senare!
Chicachula:
Hej!
Ja, det var bra, men nu fick jag höra något som nog allt gjorde mig lite ledsen i ögat
Shit!
Glömde jag skriva det?
Telefonen ringde och distraherade mig lite
Jo.
Pappa fyller 50 nu i helgen och jag skulle få baka en tårta åt honom. Givetvis kände jag mig hedrad - eftersom han inte har tittat förbi för mitt 30-års kalas än.
Nu idag fick jag veta att han även låter min farmor baka tårta åt honom och min faster. Som om jag inte skulle klara av det!
JAg frågade vad han ville ha i och dekorationer och han som bara:
nja, tja vad som helst. Gör den grön bara!
Får jag göra tårtan då bara som medlidande för mig av nån anledning eller?
Hej Ancha!
Nää, det skulle ju inte komma JÄTTEMÅNGA. Sådär lagom många - släkten och några vänner. Jag uppfattade som att det inte skulle komma mer än 30.
Chicachula:
JA! Det låter ju onekligen som något som ska föreställa Viras kusin om inte annat
Måste tvinga mamma att skjutsa dit mig.
Har för närvarande ett lite "ansträngt" förhållande till Erik så han vill säkert inte skjutsa mig :-/
Nåväl.
Hans förlust.
Chicachula:
Nää, men nu är jag såååå less honom.
Han tänker inte längre än näsan och beter sig som om han är två år och sitter i sandlådan och sprättar sand på de andra barnen.
Nä.
Jag orkar inte "vänta" och se hur han ska ha det. Speciellt inte efter vad jag fått höra han pysslade på med på en fest han var på för ett tag sedan.
Så det sa jag åt honom igår. :-/
Vad har du gjort för något idag då?
Chicachula:
Kul!
JA, om jag får tro ryktena så hade han antingen sex med en tjej eller så hade de värsta grovhånglet... men enligt honom så kramades de bara.
Men, även om hans version är sann så tycker jag inte det är en så smart idé med tanke på hur dåligt det egentligen är mellan oss. Vi jobbar ganska hårt på att ha en kamratlig relation bitvis :-/
Men jag vågar inte tro på hans version. Hur kan ett par kramar förvanskas så mycket?
*Ingen rök utan eld*
Och han for till den där festen helt på det klara med att han måste bevisa att han är ärlig och att jag inte litar på honom. Så....