• astri

pitebor.... 2!!!

Aaaa, ja då går torsdag bra för mig med

• astri

Jaha!
    Pippiprollan!
    Skulle inte du skicka regnet åt något annat håll än hit?

• astri

Hallojsan!
    Tillbaka från tandläkaren nu.
    Composittanden blev jättefin!

• astri

Slarva:
    Ååååå, jag är så avis. Jag hade så lite att göra att jag joinade en till sajt
    Åsså har jag ju vart hos käftis me Fredde, men det är det enda konstruktiva jag gjort idag

• astri

Hejsan på er allihopa!
    Vad gör ni denna halvmulna dag?

Jag fick lite sovmorgon och trodde ju att allt skulle vara prima ballerina, vad jag hade glömt där i min lycka var att Erik var här igår kväll och jag kollade aldrig av köket innan jag la mig *suck*
    Ja, jag vet ju då vad jag kommer att göra idag...
    Hur är det möjligt för en man att dra fram så jä*la mycket?!!
    Övergår mitt förstånd!

• astri

Carre:
    Ja, det är lite lurigt med såna.
    När jag hade min tredje sista så hade jag inga känningar alls, fick lite på kvällen.
    På morgonen kissade jag blod.
    När jag kom med urinprovet och sa att det var blod i urinen sa de att det var ju vanligt - så räckte jag fram mitt urinprov som var närmast cola-färgat.
    Oj! Var det enda hon sa.
    Men det var inget tal om att jag skulle röntga njurarna, vilket jag senare har läst att de verkligen skullle ha gjort vid ett sånt tillfälle.

Är det din första?

• astri

Ja, har du det så är det ju ännu viktigare!

Nej, de röntgar inte njurarna för en "vanlig" UVI, men de ska tydligen göra det läste jag nånstans om man har fullt synligt blod i urinen.
    Eller så läste jag bara nån gammal artikel
    Rent teoretiskt så kan ju blodet antas komma från urinröret för med allt pissande så är det säkert lätt att man sliter sår på det. Men man kan ju aldrig veta säkert, det var därför ajg tyckte artikeln jag läste lät väldigt logisk.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!