• dio

pitebor.... 2!!!

Usch, rägger, vilken jäkla mansgris. Nää Danne var snällast, lugnast och mest värdiga vinnaren. söt? hm nja vet inte

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio

Kolla här vilka vidriga människor det finns!

www.familjeliv.se/Forum-5-112/m9591860.html

Hade ni trevligt idag?
    Följer med nästa gång kanske Mycket lättare om det är nånstanns inom gångavstånd
    Mitt skyffel är självklart till allmänt förfogande om ni vill umgås i betongbunkern hehe

• dio

Hoppar in här.
    Lindvi var ett halvår första gången jag hade barnvakt åt henne.
    Som ensamstående är det gudomligt att hon är borta nån timme så att man får göra sånt som man aldrig hinner eller bara ta det lugnt.
    Ibland sover hon över hos min mamma en natt. Men bara hos henne, där känner hon sig trygg och tycker att det är jätteroligt att vara, dom har ju katt SKulle inte kasta iväg henne här och där bara för att vara själv, man är ju mamma nu med allt vad det innebär

• dio

Nån som har nåt tips på vad man kan laga för egen barnmat till en 1 åring? Har så jäkla dålig fantasi. Hon är ju väldigt kräsen också. Idag har jag gjort tork. Med potatis och dill, med potatis och andra kryddor. och lax med ris.
    Svåårt! Äter ju inte kött själv ju

• dio

astri: Haha brukar vara det jag också, men hon äter ju så dåligt så jag tänkte prova göra egen mat Jepp, senaste 9-10 åren

• dio

astri: Jag har varit lakto-ovo veg fram tills Lindvi föddes. Alltså inget med ett ansikte , men mjölkprodukter och ägg. Mest för att jag är lat.. Annars hade jag varit vegan
    Men nu har jag börjat äta fisk och skaldjur iaf, mest för enkelhetens skull.
    Jag kan inte bestämma mig om jag tycker att Lindvi ska vara veg eller inte. När hon blir äldre kanske, men nu är det så svårt att se till att hon får i sig allt hon behöver om hon inte skulle äta kött. Men hon äter i princip bara fisk...(tycker inte om nåt annat )

Eftersom det är något som jag tror på så borde det falla naturligt att jag inte ger min dotter kött men jag tycker också på ett sätt att det är ett val man gör själv.. Äh hinner nog fundera ut det där Blir nog så att hon äter samma som mig sen

• dio

Haha jag rtycker inte om kött! Så det är ganska enkelt En hamburgare är nåt som jag aldrig har varit sugen på. Dessutom minns jag inte hur kött smakar i princip. Däremot var jag våldsamt sugen på torkat renkött när jag var gravid

Arg på x:et Astri?

• dio

Nää varför sitter jag här och degar? Dags för sängen Natti natti

• dio

Astri: Neeeej inte militant vegan hehe
    Tråkigt att du och x:et inte kan komma överrens

Godmorgon på er!

Här är det inte så mycket stora planer för dagen Vi får väl se vad det händer för nåt rafflande

• dio

astri:
    Karlar kan vara rätt mysko ibland

Nej säg inget! Jag har inte sett den än Aldrig tagit mig tid att läsa boken heller fast den står i bokhyllan

Svar på tråden pitebor.... 2!!!