• astri

pitebor.... 2!!!

Carre:
    Erik har semester, eller han ska jobba på huset sitt. Så ingen vila ingen ro

Ikväll är det CSI och Law and Order. Mumma för mamma.
    Jag älskar Law and Order, men by Trial är inte lika bra som C.I

• astri

Caeew:
    *Hmmm*
    Låter roligt
    Kan dock inte säga nåt med säkerhet för jag kanske ska vara hålla-sällskap-chaufför

• astri

pippip:
    Släktträff! Vad kul!! En stoooor en eller en mindra med de närmsta?

Jag sitter hemma med Liss, hon har blivit lite *hrm* tankspridd och börjar försöka komma undan en massa grejer genom att rycka på axlarna och säga jag vet inte - precis som sin far- så hon fick inte fälja med till Luleå.
    Åååå, vad jag skulle vilja ha körkort så att Erik hade varit den som fått sitta hemma och glo på väggarna.

• astri

Pippip:
    Jag var på en släktträff i fjol somras med 90 personer, på min morfars sida i V-träsk.
    Jag är ju skit blyg och för att inte verka skum hade jag med mig en videokamera och förevigade hela träffen
    Kanske du skulle ta med dig kameran och gömma dig bakom den när du börjar må för dåligt?

Måste faktiskt säga att jag är avis på er som blir bakis...
    under den tiden då jag kunde festa blev jag aldrig bakis! Det känns som om jag blev lurad på något som alla andra pratar om :-/

• astri

Där har jag redan valt!
    Kajsa Anka - tänk att få gå byxlös hela dagarna och ingen tycker att man är lat för att man inte har dem på sig

Men om man är MER än väldigt blyg då?
    Och bara slickar gränsen på asocial?

• astri

Här är det bra.
    Är utan bäbis och bröstmjölken sprutar åt alla håll och kanter Skitusel musik på stereon, men jag orkar inte byta... för mätt. Allt enligt matkonto á 200:-/månadens regler
    Kunde det vara bättre? *hahahahaha*

Svar på tråden pitebor.... 2!!!