• astri

pitebor.... 2!!!

Hur är det själv då?

• astri

Ska du se Älgen 4?
    Den har jag nog aldrig sett - du får säga om den var bra!

Nåt gott?
    Plankstek, milkshake, cola, chips med dip, Estrellas ostbågar, oblat-ufon, bakad potatis med tonfiskröra, hemmagjord kola, tequila med citron och salt, hallon, lakrits, tjärtabletter....
    En liten lista på saker som är goda.

• astri

Tihihi!! Hur gör man en liten nolla?

Mer tips?
    Ska bara hämta en amningskupepaket så ska jag komma med fler föslag...

• astri

Tacos, marshmallows, fyra små rätter, chilisås och OLW-hjärtan, pommes pinnes, en alldeles egen Alladinask, Dajm, chilinötter, Mars, snickers, med en tidsmaskin - Vira blåtira, tre musketörer och glassarna fingers och Miami Ice. ÅÅåå, den där glassen vad-den-nu-heter Road med marsmallows, nötter och kolasås. *dreggel*

• astri

Tsss, du var ju inte lite kräsen.
    Här har man fått ta fram stora artilleriet för att du skulle bli liiiite frestad

• astri

Var glad, det kommer komma perioder då han knappt vill sova alls...

Sen, efter älgen?
    Ja du kan ju busringa, dra på dig ett påslakan [med utklippta hål för ögonen] och spöka för dina grannar, hoppa hage inne i köket, det går att rita med vanliga barntuschpennor på såna där plastgolv om man tar bort det med nailremover sen. [Tips!]

• astri

*hahahaha*
    Ja kanske det. Men inte idag... för då skulle du ju inte bli skraj.
    Åsså tror jag att du måste ha sett nåt mer skrämmande än Älgen.

• astri

Joo, min mamma ska betala in mig så att jag kommer att gå. Ska se Thåström - fast han tydligen är tillsammans med Regina Lund! :-/

• astri

dio:
    Menar du?!
    Jag funderade starkt på att kasta mina Thåström, Ebba Grön och Imperiet skivor.

• astri

Jameh, snacka om att sänka sig själv!

Nu strök jag han från hottiga-listan och stoppade tillbaka Robert Smith från The Cure, fast han sminkar sig mer än mig
    [Som om det var svårt ]

• astri

Man kan äta. Det brukar alltid roa mig.
    Baka - så man får nåt gott att äta.
    *Urk* Städa.
    Duscha, lääääänge och varmt, alternativt bada badkar [men inte kissa i det ]
    Shoppa på nätet - men det brukar inte vara bra för plånboken

• astri

*hahahaha*
    Just därför är det ju så praktiskt med nätet!

Problemet är bara när man får för sig att man kan ha kläder i samma storlek i.S [innan Siri]
    Öööö, nä, det går inte. Jag har tur om jag får upp byxorna till knäna och tröjorna över halva brösten - och så kan man ju inte gå ut... eller? :-/

Även om det är så man brukar ha kläderna med alkolhol i kroppen efter ett tag

• astri

Jag har också en tröja från G.T som jag kan ha än!!
    Lite lustigt egentligen med tanke på att jag jäst från stl 38 till YTUJHJHD

• astri

*hahahaha*
    En av mina favvotröjor sa inte bara knak utan även ritsch.
    Tar det emot att ta på sig en tröja ska man INTE, jag upprepar INTE, försöka klämma in sig i den i alla fall

Svar på tråden pitebor.... 2!!!