pitebor.... 2!!!
Hur är det själv då?
Hur är det själv då?
Ska du se Älgen 4?
Den har jag nog aldrig sett - du får säga om den var bra!
Nåt gott?
Plankstek, milkshake, cola, chips med dip, Estrellas ostbågar, oblat-ufon, bakad potatis med tonfiskröra, hemmagjord kola, tequila med citron och salt, hallon, lakrits, tjärtabletter....
En liten lista på saker som är goda.
En förvånad smilis?
är : - ?
är : - litet o
bokstaven
Tihihi!! Hur gör man en liten nolla?
Mer tips?
Ska bara hämta en amningskupepaket så ska jag komma med fler föslag...
Okej, tillbaka
Tacos, marshmallows, fyra små rätter, chilisås och OLW-hjärtan, pommes pinnes, en alldeles egen Alladinask, Dajm, chilinötter, Mars, snickers, med en tidsmaskin - Vira blåtira, tre musketörer och glassarna fingers och Miami Ice. ÅÅåå, den där glassen vad-den-nu-heter Road med marsmallows, nötter och kolasås. *dreggel*
Tsss, du var ju inte lite kräsen.
Här har man fått ta fram stora artilleriet för att du skulle bli liiiite frestad
Var glad, det kommer komma perioder då han knappt vill sova alls...
Sen, efter älgen?
Ja du kan ju busringa, dra på dig ett påslakan [med utklippta hål för ögonen] och spöka för dina grannar, hoppa hage inne i köket, det går att rita med vanliga barntuschpennor på såna där plastgolv om man tar bort det med nailremover sen. [Tips!]
*hahahaha*
Ja kanske det. Men inte idag... för då skulle du ju inte bli skraj.
Åsså tror jag att du måste ha sett nåt mer skrämmande än Älgen.
Shit! Vad fina grejer de har i årets Jotex-katalog
Joo, min mamma ska betala in mig så att jag kommer att gå. Ska se Thåström - fast han tydligen är tillsammans med Regina Lund! :-/
dio:
Menar du?!
Jag funderade starkt på att kasta mina Thåström, Ebba Grön och Imperiet skivor.
Jameh, snacka om att sänka sig själv!
Nu strök jag han från hottiga-listan och stoppade tillbaka Robert Smith från The Cure, fast han sminkar sig mer än mig
[Som om det var svårt ]
Man kan äta. Det brukar alltid roa mig.
Baka - så man får nåt gott att äta.
*Urk* Städa.
Duscha, lääääänge och varmt, alternativt bada badkar [men inte kissa i det ]
Shoppa på nätet - men det brukar inte vara bra för plånboken
*hahahaha*
Just därför är det ju så praktiskt med nätet!
Problemet är bara när man får för sig att man kan ha kläder i samma storlek i.S [innan Siri]
Öööö, nä, det går inte. Jag har tur om jag får upp byxorna till knäna och tröjorna över halva brösten - och så kan man ju inte gå ut... eller? :-/
Även om det är så man brukar ha kläderna med alkolhol i kroppen efter ett tag
Jag har också en tröja från G.T som jag kan ha än!!
Lite lustigt egentligen med tanke på att jag jäst från stl 38 till YTUJHJHD
*hahahaha*
En av mina favvotröjor sa inte bara knak utan även ritsch.
Tar det emot att ta på sig en tröja ska man INTE, jag upprepar INTE, försöka klämma in sig i den i alla fall
Synes!