• Carre

pitebor.... 2!!!

Sabina: Hoppas att det går bra på VC och att Mattias mår bättre snart..
    Skulle vi inte byta barn??

• Carre

Hej Tinzu.. varför fick du ont i magen?? hoppas det går över

hey missteddy: Ingen aning.. är det inte Kappåhl eller Lindex som säljer den där märken??

• Carre

Erica vill du inte komma till stan idag kl. 12 och fika med oss??

Helgen har vi inga planer än.. martin är iallafall ledig

• Carre

Dezzan: De få mammakläder jag köpte när jag var gravid, köpte jag de på H&M i Luleå eller H&M på nätet.. La Redoute har också lite mammakläder. Jag köpte mest byxor och sen använde jag vanliga top som var töjbara

• Carre

Nä, nu går jag.. vi ser senare på stan.. ha det bra!!!

• Carre

AAAhh vilket trist väder!! Hur ska jag underhålla Sebastian hela kvällen?? tips??

dio och missteddy: vad var det för tävling eller nåt de gjorde efter jag for??

• Carre

Nej, du gör figurerna antingen med SP, MMF eller marsipan, och det är mest som dekoration, man behöver inte äta upp dem, det är bara socker

• Carre

uhmm.. Hade jag bil då skulle jag jättegärna tagit mig ditt, men martin har redan åkt på jobbet.. men vänta, nu kommer jag på att jag inte har körkort heller *suck*

• Carre

Men du kan ju alltid tvinga din x-make att köra dig hit.. jag har TV4 fakta *försöker att locka dig*

• Carre

ja, vi får väl hitta på nåt.. han tycker om att måla så då får jag ta fram alla kritor och blir skitsur varje gång han kastar de eller når han gör sina alster på golvet
    AAhh det är Spongebob på TV just nu.. det tycker han om

Svar på tråden pitebor.... 2!!!