pitebor.... 2!!!
dio:
*fniss fniss*
Näää, mamma o Lasse är fortfarande gifta. Kan det bli fel med en gube som jobbar i Norge och är knappt hemma? En sån modell vill jag oxå ha
dio:
*fniss fniss*
Näää, mamma o Lasse är fortfarande gifta. Kan det bli fel med en gube som jobbar i Norge och är knappt hemma? En sån modell vill jag oxå ha
Carre:
Jag kan ta planteringsmaskinen från bestofblocket och komma hem till dig och plantera både myror och jordgetingar
Asch då, finns mååånga insekter som jag oxå vill bli av med
Jo, det kanske skulle vara dags att knoppa in nu.
Sov gott!
Jag lär ju ha mitt att göra, Siri kom just hem och verkar bara vilja promenera omkring och käka på mina böcker och de få papper jag har lyckats att plita ihop. :-/
dio:
Natti-natti, sov gott!!
CArre:
Det var kul!
Lyssnade på BB-Anton en extra vända... HAns fina sång fick det att gå kalla kårar längs ryggraden, för att inte nämna de utomordentligt fina dansbandskillarna
Ellie84:
O NEJ!! Vad synd!
Liss var två år när jag och Erik separerade och Fredde var 3 ½ när jag separerade från hans pappa. Jag måste säga att Fredde tog det sämre än Liss gjorde.
Det är viktigt att låta sig vara lessen och förklara för barnet att den INTE har någon del i varför mamma o pappa inte bor ihop något mer och att ni fortfarande älskar henne lika mycket.
Jag måste erkänna att jag inte förstår den där meningen med tid för vänner och nöjen - det har man väl med familj också? De kan ju följa med.
*Huh* Så många gånger Fredde har varit uppe halva natten för att åka raggarbil och luffa runt på PDOL.
Erik gaggar på om att han inte har något liv. Vad?
Det har han väl - han har barnen, han har jobb, är frisk, hinner spela på datorn alldeles för mycket när han är här. Snarare känns det som om jag är nån passopp med lite för lite tid
Varför ska alltid pappan helt plötsligt ha mer tid ochumgås mindre med familjen vid en brytning? Skulle mamman göra det omvända så skulle det ta hus i h*****!!
ÄH! Bry er inte om mitt svamlande, jag blir bara lite lätt upprörd.
Titta vad jag lärde mig inatt!!
dio:
Tjusigt!!
Hon är lik dig!!
Carre:
Varför plussar du inte bara upp dig?