Inlägg från: colubrid |Visa alla inlägg
  • colubrid

pitebor.... 2!!!

Ja serien blev sig inte lik utan Bea!
    Ja kvinnofängelset,twin peaks och absolutely fabulous är mina önskeboxar!

• colubrid

Astri: nää jag har heller inte lyckats pricka in alla avsnitt..och varje gång hmm om det är avsnitt två, då bob visar sig första gången..det vågar jag inte se ännu hahaha!
    Oh yes jag är ett kröjm

• colubrid

bob är ju den hära äcklisen hahaha hmm i första avsnittet är det väl en tant som påstår att han finns i ett vedträ.. jaa hela serien var ju lite konstig

• colubrid

Men Dio, vi törs ju aldrig se avsnitt nummer två då han visar sig för första gången hahaha

Jaa man får som inte missa nåt avsnitt för då blir man förvirrad, om man inte redan är nog förvirrad av serien haha

Fast sista avsnittet med den där kinesdvärgen kommer jag ihåg sen jag var liten och lyckades få en glimt av avsnittet..när han gå omkring i spegelrummet

• colubrid

Nu har jag fått höra dessa Lordi...lite trist att det ska verka vara nåt speciellt med att dom aldrig visar sig utan fina utstyrsel...det är ju ett gammalt taget koncept av slipknot..
    Fast dom är klart bäst i den där schlagersmörjan =)

• colubrid

Carre-tyckte du att lordi var hemskt?
    *skrattar* kom igen, det rockar ju =) iaf mest av alla där!

Undrar om dom köper Carolas koncept, att upprepa ett lyckat recept med fläktar som ingrediens?

• colubrid

Astri: kan ju va lite botox som gör att Carola ser lite besatt ut *asg*

Hmm jag tycker att hon och låten gör sig bättre på svenska på nåt sätt..
    Men att hon gör smygreklam för sin tro genom den där glittertatueringen hon har på armen är ju lite fult

Svar på tråden pitebor.... 2!!!