• Ica80

pitebor.... 2!!!

Vart inte så mycket att shoppa, hittade en klänning, bamsedress å en jacka till Felicia. Hade säkert hittat massor mer om man bara hade fått gå själv.

Astri: fyndade du nåt? Kommer gärna beror på vilken tid du tänkt dig?

Idag är vi bjudna till nå bekanta, ska få äta persisk mat. Blir spännande, alltid roligt att pröva nåt nytt.

Måste få tummen ur... har en massa kläder som jag ska lägga in på tradera. Behöver lite semesterpengar.

• Ica80

Grattis till William idag

Idag har jag städat, det syntes typ en halvtimma
    Annars har det inte hänt nåt spännande.

Vill ha tips på någon god mat och nå smarrigt efteråt till i helgen. Jag å gubben firar 6 år tillsammans på torsdag

• Ica80

Fam Eklund: Hur har det gått med huset?

• Ica80

Fam Eklund: Va!? Är de så kinkiga bankerna, för huset var väl inte så dyrt heller?

• Ica80

astri: Verkligen supergott fika du hade Ha en fortsatt trevlig kväll!!

• Ica80

Håller på att avlida i värmen, nån som vill hänga med å bada??

• Ica80

astri: Det var ju synd, känner inte för att fara till hammenviken själv med 3 kids

• Ica80

pippiprollan: Tycker det är fint där, mycket barnfamiljer brukar det vara. Hojta bara till när du har tid, jag hänger på närsomhelst, typ.

• Ica80

astri: NÄ givetvis inte, alla får hänga på, ju fler desto roligare

• Ica80

Carre: Är nere i södra sverige, Falkenberg.

Fam Eklund: Jepp det är det,det tar ca: 16 tim om man sträckkör, men vi kommer att ta det lugnt.

• Ica80

Carre: Mmm, vi kommer väl tillbaxs nästa helg. Ska försöka vara hemma så vi kan komma till er

Svar på tråden pitebor.... 2!!!