• Carre

pitebor.... 2!!!

Tack för infon Linda, läste i en tråd att man kan få bidrag från AMS om man vill plugga.. hellre det än stämpling för min del.. vill göra lite av nytta

Sabina: Hon var supersöt!! Man vill nästan sugen på att ha en till... MEN VAD SÄGER JAG??!?!?! Nej då.. jag svammlar bara

• Carre

Var det Andres som ville träffa er eller hans PA? Vad roligt för han att få träffa Lindvi..
    Jag ska snart också börja natta mina barn..

Hur kan jag göra för att Sebastian ska sluta brotta ner Daniella?

• Carre

så lite? Den här tjejen pratade om 9 tusen i månaden skattefritt.. men jag vet inte vad det var för utbildning iallafall... du kanske ska plugga allmänt eller?

• Carre

Ha det så bra Linda.. hoppas du mår bättre snart

• Carre

aaahhh.. då får man ca samma belopp som stämpling då utan at förbruka stämplingdagarna låter bra

• Carre

men du kan göra en lite lyxigare variant av vaniljkräm, den sk english custard

• Carre

dio: vad kul.. vad modig av henne som har varit rädd

Nä, nu ska jag natta mina barn.. återkommer

• Carre

Mona: Jag vet inte om jag har missförstått dig men oftast när jag skriver nåt om min arbetssituation då blir du sur på mig för att jag pratar om det och säger att jag ska sluta klaga för att du har det värre.. det känns lite tråkigt faktiskt

• Carre

Eller det är kanske jag som klagar alldeles för mycket *sitter och funderar*

• Carre

ja det kan du göra Linda, så får jag låna från dig sen

Nu ska jag gå och sova.. har världens huvudvärk, tror att imorgon kommer jag att vakna riktigt sjuk hoppas verkligen inte!!

Ha en trevlig kväll och vi "läser" imorgon!! Natti natt

Svar på tråden pitebor.... 2!!!