• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri

jessilundgren:
    Vad kul att få mysa bara.

Slarva:
    Här görs det ingenting. Jag tror jag är sjuk Mår jättedåligt!!

Isa590:
    Spännande!! Ultraljud är så fascinerande. Så länge det inte är ett akut ett då förståss...

• Isa590

vanlig ultraljud som man gör i v.18-19. jag längtar samtidigt som man är nervös att det ska vara nåt fel på bebben.Men det får man inte hoppas!!!!!! 1,5 h kvar!!!!!

• astri

Isa590:
    Ja, den nervositeten har man alltid :-/
    Håller tummarna för att allt är ok.

• Slarva

Å va roligt med ultraljud, pirrigt men så skönt när man har fått se att allt där inne är okej.
    Själv skulle jag behöva göra ett ultraljud till tror jag, inatt fick jag för mig att jag väntar tvillingar! ;)

Ska ta och laga middag till gubben sen ska vi till Boden på fotboll, om jag inte är tillbaka här imorrn så har vi stannat efter vägen och förlöst tvillingarna! ;)
    Ha en bra kväll flickor!

• A N

Hej hej! Kikar in en snabbis för att berätta att bebben nr.2 är på jäsning i ugnen Har varit till öjebyn på mvc idag och har fått bf 18/1-07 är nu i vecka 6+3 eller nå sånt. Mår ganska bra förutom att jag är så fruktansvärt trött hela tiden, lite illamående men inte så farligt. Berättar det för er här, släkten får allt vänta ett tag till Mamma vet ju förståss. Hur har ni gjort berättat direkt eller??

Har inte gjort så mkt annat idag, sovit och sett film, det är ju så konstigt väder ute. Ska försöka pallra mig ut på en lite längre promenad med hunden sen om vädret tillåter.

• pippiprollan

men Anna ......GRATTIS

Vad roligt,det gick snabbt.

F*n vad avis jag e

Vi väntade med att berätta för släkten då jag var i v 14.

• A N

Jag väntade med Lovisa oxå och så gör vi även nu. Det märks ju som inte mer än att man är trött, lite illmående och ömma bröst. Brukar fundera ibland att jag kanske såg fel på testet Men när man får höra hjärtslagen senare, då blir det mer verkligt.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!