pitebor.... 2!!!
dio:
Siri har såna perioder oxå.
När hon är hos sin pappa vägrar hon tydligen äta helt Eller så ger han upp för tidigt...
dio:
Siri har såna perioder oxå.
När hon är hos sin pappa vägrar hon tydligen äta helt Eller så ger han upp för tidigt...
Liss hon var extrem. Hon vägrade ta flaska och hon vägrade tissa. Hon gick ner fast man stod där med hur mjölkstinna bröst som helst - det kändes väldigt olustigt!
Hupp! Nu är klockan 14.00!!
Nu ska jag ta och klättra upp i rutschkanan och plugga lite!
Synes!
Rutschkanan var upptagen så jag hinner kasta in ett inlägg
Med Liss avr jag ganska orolig, Fredde han åt allt som kom förbi. Så man jämförde dem ju...
Efter Liss så är jag bara glad om Siri äter alls.
Jag var lite hispig där ett tag, hon hade ju en sån stor startvikt och gick upp spikrakt de två första månaderna men sen skulle jag tenta och stressade så att jag tappade mjölken. Efter det så kom vi som aldrig in riktigt i det där igen och kurvan började zick-zacka lite.
Asch, det kommer väl tänkte jag, men nu är hon ju så himla rörlig så kurvan är fortfarande ganska pla, men jag inbillar mig att den kommer börja gå uppåt när man får in lite matrutiner och så - så i sommar ska jag ägna mig åt att utfodra mina barn HELA TIDEN!!
*Hmmm* Märks det att jag har lite ångest kring flickornas klena viktkurvor?
Tack BVC, Tack Gunhild! Love U all!
Nej, varken jag eller Erik är ju jättestora heller, men Siri hade en startvikt på 4685 och 54 cm så hon borde rent teoretiskt väga mer än 9,1 och vara 72,5 cm. Men då lärde hon sig rulla, sitta, krypa på en månad och nu ett par månader senare går hon så hon gör ju av med ganska mycket energi.
Eftersom hon inte är störst i maten så går hon ju inte helt spikrakt uppåt, men jag tror att om hon slutar amma så kommer hon öka i vikt.
Men då har hon ju gått upp fint! Eller?
Och man måste ju ta med i beräkningen att flickor faktiskt är smalare och mer finlemmade än pojkar.
*hmmm* Jag säger det till andra, men fattar jag det själv??!
HA! nu är rutschkanan ledig!! Måste springa!
Synes!
Morsan kommer hem från Kiruna idag så jag kan komma efter 14, till Badhus imorgon.
FRÄÄÄNT!
Undervattensfoto!!
Hur gammal kan man vara för babysim?
Inte för att jag behöver gå, men nästan