• Carre

pitebor.... 2!!!

Gomorrn!!

Sol?? var är den?? Jag såg den också tidigt på morgonen, men nu stack han.. shit!

Hundutställning låter hur roligt som helst!! Är du där bara för att titta på eller har du nån hund som tävlar??

Vad händer idag annars?? Vi ska vänta på en kille som ska komma och hjälpa oss tapetsera gästtoaletten, vi försökte men efter 2 våd gick sönder då gav vi upp Han är målare/tapetserare så då blir det proffsigt gjort!
    Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, jag har så mycket ont i halsen så jag vill inte ens prata.. undrar om min man är glad för det?? hhehehehe

Hoppas att ni har en trevlig lördag med mycket sol och roliga saker!!

• Carre

Linda: Det blev fakstiskt jättesnygg!! Martin ska kakla lite övanför tvättstället, men vi måste vänta tills tapeten torkar ordentligt.. ska fota när allt är klar

Ancha: Har ni börjat se Lost??

• Carre

uhmm.. bra fråga.. jag tror vi gjorde det, när vi köpte huset.. ska leta sen.

Siter här och mår jättedålig, tror det är influenza på G, Martin åkte iväg med kidsen så att jag kunde vila.. vill inte va sjuk!!

• Carre

hahah.. jag gick till tandläkare förra året fakstiskt, men bara för att laga ett hål och de inte gjorde en undersökning på resten av munnen, måste göra det snart!

Jag är tack och lov inte pollenallergiker, men Martin är, det är jättejobbigt att se han nysa hela dan.. förhoppnissvis blir det lite bättre nu när har regnat

Idag ska jag vila, borde städa med mina krafter ligger på noll, toaletten ligger alldeles för lång borta från mitt sovrum så jag för beundra det när jag är frisk istället

Vi hade planer på att åka till Rosvik och hälsa på kompisar men jag orkar inte, får bli nån annan gång. Sen har jag gjort en sockerkaka med citronglasyr och det tänker jag äta till lunch nyttigt och gott lr?

• Carre

nä, men det klar du ska äta tårtan du gör.. du kan väl göra en med chokladmousse fyllning eller nåt sånt, det kan du väl äta eller??

Jag vill också göra en tårta.. åtminstonde träna min modellering i SP eller MMF, jag tror det går att spara såna saker i en burk och de håller sig länge, då kan jag börja jobba på min födelsedagstårta då Det är inte så långt kvar tills man blir en riktig tant!

• Carre

den 21:a maj.. om en vecka typ

och fyller 3_... tanntanntanntaaaaaaaaaaaaaannnnnn!! 32

• Carre

JAg vet inte riktigt än.. förmodligen färdigköpta bottnar, och sen ska jag fylla de med chokladmousse, eller tobleronemousse som jag såg att nån hade ett recept, sen ska jag nog prova att göra MMF och se om det går att dekorera lättare med den än med SP.. Dekorationen vet jag inte riktigt än.. det skulle vara kul med en dödskalle med massa blommor eller fjärilar runt omkring hahaha

• Carre

dio: tack hehe var hos några bekanta och hälsade på för nåndag sen och jag nämnde att min födelsedag var snart, de blev också förvånad när jag sa min ålder.. de trodde att jag var tom 25!!

• Carre

Nä nu ska jag gå och vila.. det är därför martin tog barnen på en cykeltur.. återkommer senare.. ha det bra!!

• Carre

om jag kommer att se ut som tjejen i annonsen då köper ja den på en gång!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!