pitebor.... 2!!!
astri; kul se nån mer vaken
astri; kul se nån mer vaken
astri; Haft fönstret öppet eftersom vårat sovrum blir varmt,men har inte kunnat sova eftersom det kliat på min rygg hela tiden.Sen när mitt humör var som mest dåligt hör jag ett surr av en mygga,inser ganska snart att det förmodligen är den som knogat och bitit mig. Så då blev det mygg jakt grrrr men jag fick den jäveln till slut . Men tänker sitta här en stund utifall den har en kompis som vill hämmnas
astri: fan hatar mygg!
astri: mohaaa
astri: vad har du annars gjort idag?
astri; nej vi var och hälsade på calles föräldrar som messt hela dagen sen tog vi det lungt
joundra om man vågar lägga sig igen tror du myggan har nån kompis som är ute efter hämd ha ha det värsta har jag vaknat mitt i natten brukar det ta ett tag innan jag sommnar om
astri: ursh va jobbigt, du sover aldrig hela nätter eller? förutom om din barn inte vaknar då så att säga
astri: jo det är väl både och kanskeoftast om jag vaknar mitt i natten beror det på nått men då brukar jag lägga mig och se film och då sommnar jag oftast om
ha ha ja sagan om ringen är ju lååååång så vore väl attan som du inte skulle hinna sommna innan den tar slut ha ha