• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Chicachula

hejsan tjejer! varit en ganska jobbig natt. William har vaknat mellan 1 och 2 timmars mellanrum hela natten. Men han har då inte kräkits nå mer och det är ju bra,

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • pippiprollan

Godmorgon!

Hoppas alla har det bra.

Chicachula: Vad skönt att han inte har kräkts nått mer William.

Linda: härligt att magontet är borta

Anna: sånna nätter har vi nästan jämt Mattias är vaken ca 3 timmar varje natt...i omgångar då men han bökar på och sover inte i sin säng

Tack själva för fika sällskapet igår,det måste vi göra om

Idag händer inte så mycket här.
    Filip är ledig från dagis...det var planeringsdag där.
    Trist väder är det ju åxå så vi ska nog bara vara inne å lata oss idag.

Sitter och väntar på att telefonen ska ringa...min kusins 3 åriga son ligger på sjukhuset men en massa sjukdomar (lungonflamation,vatten i lungorna,41,7 i feber,förstorad lever,hjärtfel m m.) Dom vet inte om han kommer att överleva

Bara hoppas att det går vägen.

Nåja nu ska jag ta å dricka en kopp kaffe för att vakna till liv.

Ni får ha en trevlig dag,vi syns säkert här senare under dagen.

• Carre

Hallå alla!!

Vad skönt att folk börja må bättre idag.. Jag sov inte så mycket inatt heller.. Sebastian vaknade ca kl. 24 och kom till våran säng och ville studsa och leka.. det tog 1 timme att få han att sova.. suck.. man är inte precis utvilad måste jag säga

Sabina: Så trist om din kusins son.. det måste vara värsta mardrömmen Hoppas att han klarar sig!!
    Sebastian är också ledig från dagis.. Han har surrat om att leka med Filip sen vi var hos er.. jag har sagt att vi ska imorgon på cirkus och att då skulle han få träffa Filip

Nja.. inte händer det mycket här heller.. Martin jobbar dag och jag är barnen är hemma och jag NADA!.. suck! så trist väder och det ska vara likadant resten av veckan!

• jessilundgren

Hej på er, hur har ni det?
    Tänkte ut å måla idag då jag var tvungen att lämna lillan på dagis tidigare. dom tycker hon kommer så mycket utanför gruppen, men jag e ingen dagismänniska. har henne där då jag måste!
    hur gör ni? hur mycket är era barn på dagis / vecka?

händer det annars nåt kul? synd att jag redan ahde dejt igår annars had ejag hakat på er, vi hade picknik i badhusparken tills det började regna. hoppas förskolan öppnar snart

• Carre

jessi: Sebastian går på dagis 15 timmar/veckan. 5 timmar mån - ons- tors.
    Han är ledig idag för att de har planering och så är det inte så många dagar kvar till sommarlovet

• pippiprollan

Jessilundgren : Vi var på samma cafe å fikade igår

Filip är på dagis 15 timmar / vecka...får inte ha han mer men jag skulle gärna ha mer om jag fick,han trivs så bra där.

Carre : kanske vi kan komma förbi å hälsa på en sväng lite senare???? Eller ska vi ta det en anna dag?

• Carre

Vassågod Sabina.. vi är hemma.. jag måste bara dammsuga och plocka upp i köket som vanligt.. det tar kanske 1 timme
    Nån annan som vill haka på är också välkommen

• jessilundgren

jag e sämst på ansikten och farmförallt namn, förargade nydligen min bästa väns fru!!
    hon har fortfarande inte förlåtit mig riktigt tror jag.
    *skrattar*
    var på stan och ser denna männiksa komma och gå rakt på mig och hela tiden stirrar så jag höll ut lite artigt åt höger. då ändrade hon kurs så tillslut stod vi näsa mot näsa där gågatan tar slut och husen börjar.
    HEEEjj säger hon var på jag svarar hej hej och rundar henne lite elegant och forsätter gå samtidigt som jag tänker att det finns nu suspekta människor i denna värld.
    då får jag ett telefonsamtal lite senare från min bästavän som e väldigt upprörd för att jag inte stannade och pratade hans fru (den suspekta kvinnan). jag kände ju inte ens igen henne trots att dom har vart gifta i snart hm få se 6 år?

ni måste kliva på och säga hej för annars ser jag ingenting
    =)

• jessilundgren

carre: har du fika? *skrattar* jag har ingenting för mig förens kl 13 då jag börjar jobba¨

• Carre

uhmm.. en kladdkaka går nog snabbt att baka eller??

Svar på tråden pitebor.... 2!!!