pitebor.... 2!!!
dio: Har du kollat så att bilden har rätt format och inte är alldeles för stor??
uhmm.. nåt roligt.. inte valfritt.. kanske nördar? då kan jag gå som jag är hehe
dio: Har du kollat så att bilden har rätt format och inte är alldeles för stor??
uhmm.. nåt roligt.. inte valfritt.. kanske nördar? då kan jag gå som jag är hehe
vad är det toga?
aaaaaaaahhh ,nu fattar jag
barbie tema heheh.. vi får vara gulliga, stoppa BH med massor med toapapper, platta håret och sminka oss in i h**
ja ios
Flinstones
Kina
Hawaii
Ja, det låter bra.. nu ska man hitta på vem vill man vara ..uhmm...
Kändisar?? nej, nu vet jag inte hehe
Jag vill vara hugh heffner jag!
ehehe.. ja, ni kan vara mina blondiner.. big breast only pls!! gärna upp i halsen
uhmm.. vilken timing Linda.. morsan har just kontaktat mig på Skype så nu ska jag chatta en stund med henne..
Ha det så bra ni.. kram!!
dio: jag återkommer senare, ska snacka bara en stund med morsan.. Linda vet jag att hon återkommer också.. kan inte hålla sig borta från FL långa stunder annars får hon skakningar heheh
enkelt! antingen kan du ta en sånt baywatch look.. men det skulle vara lite obehaglig att ha dig på party topless heheh.. annars kan det vara en sånt Knight rider eller vad den nu hette look, svart läder kostym