pitebor.... 2!!!
ja då förstår jag ju att du inte vill.
Jag skanade då inte min medans jag var gravid skulle gärna vara utan hela tiden....huvva jag gillar det inte alls.
ja då förstår jag ju att du inte vill.
Jag skanade då inte min medans jag var gravid skulle gärna vara utan hela tiden....huvva jag gillar det inte alls.
Ica80: höres sen,ha det så bra
Ja en del borde gå charmkurs,jag håller med.
Som då en sköterska svarade mig för 3 år sen då jag ringde,var jätte dårlig,kräktes å hade 40 i feber mm- då sa hon bara att jag hade magsjuka...ringde dit flera gånger varje dag för jag blev bara sämre å sämre...tillsist så åkte jag på akuten å det första jag gjorde där var att svimma.
Det visade sig att jag hade 300 i sänka ( som ska vara under 10)
Och scharlakansfeber...blev inlagd i 1 vecka...ringde då till baka till sköterskan på vc å berättade hur det hade varit å hon svara bara- ja,men nu e du ju frisk så då e det ju ingenfara
j**la kärring
Precis....!
Tjejer,det börjar ju bli fint väder nu,här i bergsviken så skiner solen...å himmlen börjar bli blå
Kanske det blir en fin dag iaf.
tycker det är svårt sånna här dagar att veta hur man ska klä barnen....antingen blir det fööör mycket så do håller på att rinna bort eller så fryser donm nästan ihjäl....!
Hörni, vart håller Slarva hus?
Kanske bäbisen bestämde sig för att titta ut iaf
nähä,Slarva ingen bäbis inatt heller,man hade ju börjat hoppas
Nåja den kommer snart ska du se...du vet ju då att du har den hos dig om längst 2 veckor
hehe,det har varit min mardröm att vattnet ska gå då man e på coop eller lindex eller nån sånstans...men inte det ,tror kanske att bäbisen känner på sig att man inte e på nått pinsammt ställe
hehe,ja så kan man ju åxå se det Astri....
jasg har ju åxå ett lite svårt nick....
hhdaghsljfg