• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • colubrid

gomorron Astri, eller gomorron du har väl kanske inte ens gått å lagt dig eller`?
    Nu bär det strax av till jobbet

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • astri

Gomorron!
    Usch, vad trost att jobba... eller det vet jag ju eg inte.

Får du aldrig vara ledig?

• astri

Nu Carre har jag kollat igenom dekorera meras utbud, men jag hittade inte det jag ville ha :-/
    Så tyvärr får jag avböja angående det utmärkta förslaget om att dela frakten

• colubrid

haha nää..eller får och får, nog är det ju bra att få jobba lite extra så man spar dagar men dom börjar som kräva mer och mer.
    I förrgår ringde han som ringer ut personal och sa till min karl -säg åt anna att hon jobbar nästa vecka.. Inte ens ett fråga om hon kan =/
    Jag vill ju inte jobba snudd på heltid heller eftersom jag är mammaledig, egentligen

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • astri

Colubrid:
    Det är ju lite dålig stil.
    Man vill ju självklart ha dagar kvar så länge som möjligt, och ett jobb skulle ju för min del inte sitta helt fel heller.
    MEN man skulle ju kanske vilja bli tillfrågad och kanske någon gång få vara ledig och snosa på sin bejbis som då inte är en liten bebbe nåt mer.

*buhu*
    Eller så är det bara jag som vaknat upp ur plugg-stressen och insett att min bebbe inte är en bebbe och fått lite ångest!!

• dio

Godmorgon görlz!

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio

Idag ska jag få snusa på ny baby avis?

• A N

God morgron!

Sitter här och mass skriver ut bilder till Lovisas album, har skaffat nya färgpatroner igår. Men vad är det som händer då, jo det blir ränder på bilderna!!! suck, inte en skrivare till som måste lämnas in och bytas, skriver ut ett A4 med 4st bilder på varje och varannan är bra och sen är det ränder på de andra, suck!! Så det blir väl en tur till lule (onoff) och byta skriver för 2:a gången, jag som var så nöjd, den skrev ju jätte fina bilder *sörjer*

• dio

astri: jajemän men han kan ju inte vara sötare än lindvi hihihi för hon är ju vackrast i världen

Svar på tråden pitebor.... 2!!!