Inlägg från: missteddy |Visa alla inlägg
  • missteddy

pitebor.... 2!!!

vet någon vart i stan man kan få tag i vita pirat byxor har fått för mej att jag ska ha såna

• missteddy
    Isa590 skrev 2006-06-27 23:14:21 följande:
    Missteddy: ginatricot har vita pirat byxor,JC eller Vera.Dem har haft i allafall
    tack jag ska kolla om de har min storlek är inte säkert de har de ens
  • missteddy
    Slarva skrev 2006-06-28 01:35:14 följande:
    Haha... Det kan nog hända att det är riktiga världen då! :)Jag har inte lämnat lägenheten på 3 dagar förutom idag då vi gick en 5 minuters promenad. Nu måste jag bege mig till sängen medans Matti försöker söva Frida som vägrar sova. Sitt inte uppe hela natten! :)Go Natt!
    har du provat minifom dropparna än?
  • missteddy
    Fam Eklund skrev 2006-06-28 14:36:12 följande:
    Hej!Jag funderar på att klippa mina toppar och göra ljusa slingor i mitt hår och jag vill göra det hos en frisör. Så jag undrar om ni vet vilken frisör som är bra och inte så dyr här Öjebyn eller i stan?Jag är så less på mitt hår just nu och vill göra nåt åt det.
    jag går hos gunilla kliphörnan tror jag hon heter hon tar 240 eller 250 för en klippning ska slinga mej och hon tar 450 för långt hår
  • missteddy
    Fam Eklund skrev 2006-06-28 14:47:03 följande:
    Jag har ringt till Klipphörnan och hon skulle ha 300:- för en klippning och slingor 420:-Har även ringt till Salong 33 och dom skulle ha 300:- för en klippning och 450:- för slingor.Men dom hade inte tid förns nästa vecka och jag vill göra nåt nu, helst denna vecka.
    har hon höjt så mycket på ett år för en klippning
  • missteddy
    Fam Eklund skrev 2006-06-28 15:17:51 följande:
    Missteddy:Jag ringde till henne och hon sa att hon skulle ha 300:- för en klippnig och 420:- för slingor.Men hon hade inte tid fören nästa torsdag.
    hon jobbar bara halvtid pga hon har en skada i axeln  så det är ganska svårt att få tid hos henne
  • missteddy
    dio skrev 2006-06-28 15:25:43 följande:
    Hej hej.Sitter hos min mamma jag. Lindvi ska få bada i en barnpool sen när hon vaknar Wiiihii jag har ny pressbild Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
    vad söt hon är på bilden eller det är hon alltid
  • missteddy
    dio skrev 2006-06-28 15:29:15 följande:
    missteddy: Visst är hon Vi hade skrattkalas där. Hon höll på att skratta ihjäl sig för att jag satte en socka på huvudet hehe Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
    hheheh hon tyckte nog att moskan var knäpp eller knäppare än vanligt
  • missteddy

godmorrgon måste bara berätta jag tog just på mej en klänning som jag inte kunnat ha på 3 sommrar för den har varit förliten men efter graviteten så kan jag det så den följde med två bra saker pontus och min vikt

• missteddy
    Slarva skrev 2006-06-29 12:55:47 följande:
    Köpte miniform igår och provade på kvällen innan hon åt men jag vet inte om jag märkte nån skillnad. Ska prova igen nu när det är dags för amning, bara jag får i mig frukosten själv först...
    du får nog prova ett par dagar innan det hjälper ta 20 dr istället för 10 fick det rådet av min bm
Svar på tråden pitebor.... 2!!!