Inlägg från: missteddy |Visa alla inlägg
  • missteddy

pitebor.... 2!!!

astri skrev 2006-06-30 10:46:21 följande:
    Morrn morrn, här har det varit hålligång sedan strax efter 8 då första %¤"%-ungen plingade på dörren.Inte får mina barn gå till folk om de inte har kommit överens om annat före 10!Vad faaan, inte vill man väl ha främmande såååå tidigt som 8,15? Vad tänker folk med??
    men gud vad tänker föräldrarna med ! är det det barnet som jag tror som kom!
  • missteddy
    astri skrev 2006-06-30 10:53:17 följande:
    missteddy:Nej, detta var en "liten" kille. Typ 11-års åldern. Fick komma in 3:e gången han plingade på för en halvtimma sedan. :-/När jag skickar ut mina barn tidigt brukar jag säga åt [och se till] att de inte går in hos folk så tidigt.Och vaad... att det finns smått här vet ju alla!! Åååå, jag blir så konfundersam... kanske det är därför det finns smått här som de tror det är okej att plinga och ringa hit strax baki 8? För ganska många gör det.
    ok jag trode det var en annan. för det första skulle jag inte släpt ut mina barn kl 8 på morgonen sedan skulle de bara få vara på gården om de fick det
  • missteddy
    Chicachula skrev 2006-06-30 22:52:21 följande:
    missteddy: det verkar så Behandla andra som du själv vill bli behandlad
    hann du andas ut !
  • missteddy
    Chicachula skrev 2006-06-30 23:00:51 följande:
    missteddy;ha ha ha jodå själv? Behandla andra som du själv vill bli behandlad
    jo skulle igentligen bara kolla mailen men fastnade
  • missteddy

det  är loppis i morgon! de ställer aldrig in men de kanske ha ett mindre område men det har inte stått något i tidningarna att de har gjort det bruka göra det om det blir ändringar

• missteddy

grr vad jag hatar jysk beställde en matstol till pontus för 2 veckorsedan skulle ta en vecka och den har inte kommit än sedan när man ringer svarar ingen spelar ingen roll vilken dag eller på vilken tid man ringer måste man ta gå ner dit för att höra vad min stol är eller

• missteddy

någon som följer med till jysk och bränner ner skiten? jag har ringt sedan 11 ingen svarar har låtigt det att ringa 15- 20 singnaler ingen svara inten telefonsvarare så har det varit sedan i onsdags verkar som de inte vill ha några kunder !

• missteddy
    Chicachula skrev 2006-07-03 16:14:48 följande:
    astri; bålen jag gjorde svaldes ner ganska fortha ha Behandla andra som du själv vill bli behandlad
    du vet väl vad jenny och jag sa i går? att bål är inten bål utan sprit .-D
Svar på tråden pitebor.... 2!!!