pitebor.... 2!!!
Slarva:¨
Förstår det!
Jag vill ju oxå ha en diskmaskin, min modell är så gnällig. Han påstår att han inte alls måste diska bara för att han är barnvakt
Slarva:¨
Förstår det!
Jag vill ju oxå ha en diskmaskin, min modell är så gnällig. Han påstår att han inte alls måste diska bara för att han är barnvakt
Aaa. Hur mådde Pippiprollan och hennes små då? Man har ju inte hört så mycket av henne förutom krupphostan
åååå, stackars
Hur hade ni det då annars?
MMM, det tycker jag.
Åh, här är det bara bra. Har ångest för jag får aldrig min läxa gjord
Måste redovisa imorgon, om jag har tur hinner jag inte o får tom Onsdag på mig *hoppas hoppas*
Vad härligt att höra det är bättre med lillkillen
Var det kul att ha pappa på besök?
Aaah, sitter och ögnar lite på CSI.
Pssst, reklam är förbjudet Slarva.
Pippiprollan:
Är det någon som är riktigt bebissugen?
Ska ni ha fler?
Jag vill ha ett par till
Det är som härligt med bebbor... jag vill bara slippa vara gravid. Födandet det gillar jag, smärtan gör så att man vet att man lever, men att vara gravid.... *hmmm*
Slarva:
*fniss*
Hur har din graviditet varit annars?
Illamående, foglossningar och andra fina bieffekter?
Förutom att man måste slåss med clownen Dumbo om enorma reapråmar size 48 för att få in "små" fossingarna.
CAllisto79:
Ett sprillans nytt hus då
Det mitt ex och jag köpte är åratal okänt. Det har stått på sin nuvarande plats från 30-talet och hade före det stått i en mindre by utanför ä-byn i x antal år
Behöver jag säga att det har ganska måååånga skönhetsfel?
pippiprollan:
Vad är det med karlar? Erik tyckte att tre räckte, jag försökte att argumentera att den ena är ju inte hans så han hade ju bara två egentligen, men han köpte inte det :-/
God natt Slarva!!
Callisto79:
Aa, gamla hus är härliga. Inte spindlarna som dras till dem dock!