• astri

pitebor.... 2!!!

De trodde inte på mig när jag kom på bb med kryssbilagan i högsta hugg och sa att jag var less på parkeringen.
    Japp jag ska ha barn nu
    Fast jag har inga starka värkar...
    Jo, jo, vi ska kolla - men du är ju öppen fem cm.
    Jaaa och?
    Så där i slutet stoppade de i mig värkförstärkande, men det hade jag sagt att de skulle behöva göra för jag skulle föda något stooort i och med att jag såg ut som en hel ko.

• astri

Med Fredde hade jag krystvärkar i mindre än tio minuter, med Liss typ 11 och med Siri i 19.

• astri

Aaaah!!
    Nu är den nääästan färdig!
    Får finslipa på den i bilen på väg till Luleå imorrn.

*pust pust*

22 sidor ingenting.

• astri

Hallou there!
     Jag har fått en allergisk reaktion och liknar Jabba the Hut i nyllet

Nyss hemkommen från skolan... Slapp redovisa idag, så jag får ladda inför mogondagen. Då kanske jag tom hinner fixa finslipet jag inte hann med i bilen

Fick betala min cykelkärra alldeles själv också...
    Nå de säger ju att otur kommer i tre, så då kanske jag får lite lycka imorrn då?

Carre:
    Jag hade ju tänkt att knipa inlägg 1000, men så blev jag alldeles distraherad av lite vackra glada färger i ett hörn här och glömde det totalt!
    Nåväl, jag får väl ta 1500 istället

• astri

*Hmmm, bonusmedlemmen av the Strealpers som är Jabbas tvilling - det är jag just nu*
    Jag ska se Greys och sen ska jag stoppa in sista av uppsatsen på plats. Före det har jag tänkt att dusha. Det är såååå skööönt! Fasen bättre än sex! [Just nu i alla fall ]
    Sen ska jag vänta tills min allergi lagt sig och så ska jag tempa Siri, är väldigt misstänksam att hon har feber. Jäkla typiskt!

• astri

gnäll och grin, varm är hon men jag får inte komma i närheten med tempen, åååå, jag ska ju redovisa imorrn inte har jag tid med att hon blir sjuuuuk!!
    Det är bara därför jag vet :-/

Svar på tråden pitebor.... 2!!!