Inlägg från: pippiprollan |Visa alla inlägg
  • pippiprollan

pitebor.... 2!!!

det kommer nog då du minst anar det Slarva.

Jag ska laga lite käk till Filip så han har ätit middag då farmor kommer å sköter han då vi ska på middag.

Ja då återstår det ju att veta vad man ska äta då!

Kött,fisk,kinamat,pizza

förslag nåån?

• pippiprollan

Godmorgon!

Vilket trist väder det var idag
    Examen å allt,hoppas att det klarnar upp lite senare,för dom lovade ju faktiskt sol på vädret igår.

Vi ska till älvsbyn på min lillebrors examen(går ut 9:an)
    Sen ska vi kanske gå ut å äta eller nått.

Igår på middagen så åt jag file black and white med potatisgratäng,Klas åt plankstek.

Men kusinen är ju lite lustig....han ringde å frågade vad vi skulle göra igår torsdag...nä inget svarade Klas då. Då sa han nä för dåär ni å äte middag med oss ,vi ska ju gifta oss...hur många kommer ni sa han för han skulle ju boka bord.
    men då vi ätit klart så fick vi så snällt betala själva...det lät som om han skulle bjuda då han ringde men inte det. Det var ju trevligt men vi har inte så gott om pengar att vi bara kan gå ut så där en vanlig dag å äta för 500 kr. nåja skit gott var det iaf.

Imorgon Lördag ska vi på kalas hos Filips & Mattias kusin som fyller 10 år,tyvärr så jobbar klas så jag måste fara själv.

Sen händer det inte mycket i helgen...hos er då?

Slarva....vart e du???? föder du barn? Jag håller alla tummar jag har för att det är så.

• pippiprollan

Nja du slarva...black and white har dom nog inte i sunderbyn...tyvärr. Gud så kul att det har startat nu då!

Hur långt mellan värkarna?
    Nästan så jag vill åka i ditt ställe...

• pippiprollan

Jo visst var det lite lustigt ...men,men tur att vi inte tog det dyraste då å både för,varm och efterrätt.

Ojdå så pass Slarva....minns att jag tyckte det var skönt att stå i duschen nän jag hade värkar. Prova,men vänta inte för länge med att ringa hem sambon å att ringa å prata med förlossningen.

• pippiprollan

hej,hej!

Nån mer än jag som tycker dom är sega på att uppdatera webbisar?

Man är ju sååå nyfiken på att titta på slarvas bäbis...å dom har inte uppdaterat sen i tisdags

Nåja hon kanske snart är hemma igen å lägger ut nån bild på underverket.

Annars då?

Här händer det inte mycket,vi bara latar oss.

Imorgon ska vi på träff med mammagruppen i badhusparken...hoppas solen skiner då.

• pippiprollan

ååå så kul,jätte grattis till FRIDA!

skönt att det gick bra,kram på er å mys,mys mys och mys!

• pippiprollan

Hejsan!

Vilken värme det varit idag skönt men jag har ju bränt mig ,fast jag smörjt in mig så ordentligt. Blir att sitta i skuggan imorgon.

Hade ni trevligt i parken idag?

Tyvärr så kunde jag ju inte vara me eftersom jag redan hade bestämt med tjejerna från mammagruppen att vi skulle träffas,men jag e gärna mer nån annangång. (om jag får trots att jag svek idag)

Ska börja med maten snart...är igentligen inte så hungrig då det är så varmt,å det e då inte barnen heller,tur man får i dom vätska iaf.

Måste köpa en pool så barnen kan bada om det e fint väder ute...kanske e stooor en så jag åxå får plats

Höres senare då!

• pippiprollan

ingenaning Astri hur det funkar...kan tyvärr inte hjälpa det...tycker själv att det är sååå bökigt med fp.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!