pitebor.... 2!!!
Det var ju synd, kunde kanske ha funkat! :)
mmm... chokladbollar... *mums*
Ohh.. jag lyckades få en gulgladgubbe, det har jag aldrig klarat förut! man lär sig nått nytt varje dag!
Det var ju synd, kunde kanske ha funkat! :)
mmm... chokladbollar... *mums*
Ohh.. jag lyckades få en gulgladgubbe, det har jag aldrig klarat förut! man lär sig nått nytt varje dag!
Brukar inte gilla att lägga in "näsan" i gubbarna... det tar ju extra lång tid!
Ska ta på mig en tröja och hämta posten, om jag inte dör av värmen så är jag strax tillbaka...
Det var allllldeles för varmt för min del!
Passade på att hälla upp en filtallrik och precis när man ska sätta första skeden i munnen så vaknar Frida och skriker, alltid lika bra tajming!
Go Morron!
Första gången på länge som jag nästan känner mig utvilad när jag vaknar! Tänk att Frida är 4 veckor idag, helt otroligt!
Imorse skrattade hon åt mig för första gången, såååå himla söt!
Vi ska försöka ta oss ut i solen idag, eller nja Frida får ligga i skuggan men jag skulle gärna se att jag fick lite mer färg på kroppen...
Vad ska ni göra i helgen? Nån som ska på Fogerty?
Jag hade också velat se Fogerty, men man kan inte få allt här i livet... vi får sitta på Klubben i en stuga och hoppas att det hörs ändå dit istället.
Det går säkert jäääättebra att lämna flickan hos din pappas fru, men jag förstår dig nog... Frida kommer aldrig att få vara hos barnvakter *ego*
Hallåj!
Ser att det har varit lugnt här de senaste dagarna...
Vad gör alla??
Idag har jag varit med Frida på BVC, hon vägde hela 4,85kg och Gunhild var nöjd!
Är så fruktansvärt sugen på kaffe och negerbollar just nu så jag hoppas att tösen somnar en stund, eller att Mattias kommer hem från fotbollen snart så jag kan kasta ihop en negerbollsdeg...
Lyckades få Frida till att somna så ja kunde baka negerbollar och koka kaffe.... men självklart vaknar hon och vill ha mat precis när man har hällt upp kaffet i koppen. Tyyyypiskt!
astri: Vad ska du med en sån där bil till? Är inte du för gammal för sånt?
Nu äntligen får jag mitt kaffe! *slurp*
Fattar inte varför jag börjat vara sugen på kaffe, det brukar jag aldrig vara.
astri: Det har du nog rätt i... Finns de i vuxenstorlek också? :-P
astri: Tror inte jag skulle ta mig ur den efter ett par varv runt kvarteret!