• Carre

pitebor.... 2!!!

Gomorrn!!

Är det flera än jag som tycker att FL är extremt segt idag??

Här finns inte några planer än.. ska göra tequila kyckling ikväll i grillen, för se om det blir så smaskigt som den ser ut på bilden
    Sen ska jag duscha och slöa lite till.. är ff lite sjuk så jag kan väl inte anstränga mig i onödan va? hehe

Sandra: Vad taskigt att de kastade ett ägg på föstret!! Det borde funka med vatten, men jag tror att om det har torkat då kommer du att kämpa lite för att få bort det.. tyvärr!
    Lycka till hos veterinären!!

• Carre

Ja jag såg också att det snöade pitelite! Men nu är det borta

Ska ta och duscha!! Det behövs byeeeee!!

• Carre

Linda.. jag tyckte att det var roligt med hagel, men hade jag stått där på bron som du, då kanske skulle det inte varit lika skoj

• Carre

Rima? Vaäde??.. Men du.. hon borde ju ge det nåt slags VIP kort redan hehe

• Carre

Säger du det?? iofs, du har handlat kläder flera stl i förväg! Då kan du ta det lite lugnare på sommarn med shoppandet

AAhh.. ont i huvveeeeeee!!

Vad tyckte du om min tårtförslag då?? det jag frågade om på tårt-tråden?

• Carre

Njä.. man får tycka vad man vill.. jag är en sånt som respekterar vad de andra gör.. du vet bäst vad du gör med dina pengar eller hur?

• Carre

hehe.. men så länge räkningarna är betalda då är det inget fara, eller?

Nä.. Gästtoan är snart klar!! Idag ska vi på Beijers en sväng och köpa en bit golvmatta.. det behövs inte så mycket.. kanske 2kvm

• Carre

Vi lägger den själv.. eller vi ska försöka iallafall.. det kan inte vara så svårt eller?? (så sa vi när vi skulle tapetsera )

• Carre

Vi försöker iallafall..

Nu ska jag äta mina nudlar innan de blir kalla och sen ska jag måla ett ram

Höres lite senare!!

• Carre

Kul!! Synd att vi bor så långt borta annars skulle jag komma och spionera
    Lycka till och det är klart du ska fota mästerverket!!
    Vad blir det för fyllning?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!