Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Hallå Sabina!
    Här har vi det jättebra! Tycker det är skönt med lite kyligare väder i ett par dagar, det är så himla jobbigt att svettas hela tiden och Frida har verkligen varit blöt i svett!
    Det behövs lite regn på gräset också så det blir grönt igen! =)

Vad gör ni när det regnar och ni inte kan bada i poolen då?

• Slarva

Sabina: Ååå fy vad obehagligt, man har ju hört om sånna som bitit av sig tungan och vet ju själv hur ont det gör om man biter sig när man tuggar!

På tal om ingenting... De har slaktat en av hästarna hos mamma och pappa idag och i eftermiddags fick jag ett mms av lillebror där han tagit kort på hästen då de skjutit henne, även om jag tänker äta av köttet så hade jag ju helst sluppit att se henne död! Så nu vet jag vad jag kommer att drömma om inatt... *usch*

• Slarva

Hallå Jessi!
    Här är det bara bra...! Hur är det själv? Börjar närma sig ganska fort nu va?

• Slarva

Åååå... har suttit uppe och väntat på att Frida ska bli hungrig som hon brukar bli vid den här tidpunkten, men hon har bara legat och tittat i vagnen hela tiden. Så helt plötsligt somnar hon! :-O
    Kanske jag också ska passa på att sova då? Eller så sitter jag här tills hon vaknar igen!

• Slarva

Äter ett par negerbollar till och fortsätter snurra runt på nätet! :)
    Sova kan jag nog göra en annan gång får man väl hoppas...

• Slarva

Go morron!
    Skönt att vi fått tillbaka solen, nu kanske det blir lite grönare på gräset också! :)
    Idag ska vi ut till svärmor, hon har inte sett Frida på flera dagar och hotade med att komma hit och hälsa på. Eftersom att jag inte tänker städa vill jag helst inte ha in någon här så därför åker jag dit istället!

Colubrid: Jopp, vi ska äta henne... Låter kanske lite rått men hon var ingen häst man fick några känslor för direkt... Dessutom sägs det att hästfilé är den finaste filén av alla.

Jessi: Hur mår du då? Måste du fortfarande vara på sjukhuset ofta?

• Slarva

Go afton!
    Ser att ni är ute och springer på stranden i slowmotion ikväll. Härligt!
    Själv sitter jag och svettas och försöker söva Frida, hur kan det vara 26 grader inne när det bara är 18 ute?? Jag blir galen!

Sabina: Vilken fin bild! Såg ju ut att vara riktigt varmt i vattnet! :)

• Slarva

astri: Ja, jag skulle nog lätt offra min vänstra arm för att få svalare i lyan!

Usch, måste sova nu även om Frida inte somnat..!
    Go Natt på er!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!