• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri

*hmm*
    Kan man börja må illa av p-spruta?
    Då tänker jag då inte ta nåt sånt. Jag funderar på att ta en spiral, men jag har ganska taskiga erfarenheter av dem...

Apropå underlivsgrejs så saknar jag min mens!
    Hur länge ska man vara utan den egentligen? Jag tycker det börja vara dags att den dyker upp snart.

• Chicachula

astri: man får väl cykla i lägenheten idag då mohaa det skulle se ut detGlad

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • astri

Hahahaha!!
    Varför inte?
    I min gamla lägenhet brukade jag dra ut alla möbler till hallen och åka rollerblades i fyllan. Blev jag less på plana ytor och ville åka i lite backe for jag till toan och åkte i duschen
    Det var kul.

• Chicachula

astri: alltså det roliga är att jag har mått sån här snart i en vecka och mensen kom i går . och första sprutan jag tog så blödde jag ja jag vet inte hur länge men kändes som ett år ha ha
    har för mig att symtomen ska vara illamåene,,, ja ja vi får se vad dom säger på v - centralen

• Chicachula

astri: mohaaaa jasså duGladdet ska mycke till innan jag sätter på mig ett par rollerblades

• astri

Jaoo, jag vågade ju inte åka ute, för där kunde man ju göra illa sig, men inne i lägenheten var det som lugnt. En massa väggar man kunde ra emot sig på och inget grus

• Chicachula

astri: ha ha nej det är sant men va tyckte grannarna om det?Glad

• astri

Erik trodde inte jag och min kompis var kloka när vi i fyllan drog ut alla möbler och drog på oss rollerblades, han lärde sig senare att hans första gissning nog var ganska korrekt!

Åh!
    Jag minns när vi möttes andra gången.
    Jag var utklädd till vampyr och hade huggtänder. Han erbjöd sig att bjuda på nåt, så jag bet honom i armen. Det var nog inte det han hade tänkt sig tror jag

Hur träffades du och din kärlek?

• astri

Grannarna?
    De älskade mig!!
    vi brukade ha fester jag, grannen över och under samtidigt.
    Min dörr stod öppen, musiken vrålade och halvnakna människor [okej, oftast jag] satt i trappen.
    Grannen brukade komma upp till mig och spela spel klockan tre på natten.
    En annan granne är jag övertygad om att vi skrämde iväg från huset, han var på en fest och sen flyttade han.
    Han påstod att han blev vräkt för fester, men det tror jag inte riktigt på. Vi hade ju party varje helg, minst ocgh grannen som han påstod hade anmält honom gav mig julklappar t.o.m!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!