• Carre

pitebor.... 2!!!

hehehe.. hon har jollrat sen hon var riktigt liten, men nu tycker hon att det är skitroligt att skrika istället.. en sånt skrik som gör att glas spricker du vet

• Carre

gomorrn colubrid.. ledig idag?

missteddy: ja, det är skönt att de äntligen somnar när de är på dåligt humör

vad händer idag??

• Carre

kul!! vi ska städa snabbt och sen ska vi ut och se vad vi hittar på..

trevlig lördag!! höres!!

• Carre

jadå,, det är bara att piska fort så han tvättar föster och allt

Martin skulle dammsuga nu, men han bestämde sig för att sitta vid datorn "5 minuter" vilket innebär att det blir kanske 30-45 minuter

• Carre

har du städat mycket inatt Linda??

För oss blev det inget bra.. vi höll på att "get in the mood", och sen ringde telefonen, det var morsan från mexiko och då snackade vi en stund, men sen började sebastian att gråta, och så vaknade Dani som hörde sebastian och började gråta hon med.. det blev kaos.. när de lugnade ner sig då var det inte roligt längre så vi såg Lost istället och sen gick vi och lade oss som vanligt

• Carre

Ja, nog trar jag säkert att de känner på sig att det är vuxenbus på G.. det är nämligen inte första gången de gör detta

Nåja, vad ska du göra för roligt idag?

Martin har nu börjat dammsuga.. duktig att han höll hans 5 minuter löfte
    Dani sover och Sebastian står här brevid mig och målar

Vi ska nog ute om en stund, det är bra väder så vi ska passa på..

Martin ska ikväll och spela lasergame med hans pappa och syskon, jag blev inte bjuden *sniff sniff*

• Carre

lyckost dig Sabina!!

ha det bra!! höres!

• Carre

ja! det får vi göra.. även om jag inte vet vad man gör.. men det låter kul!!

kostar det mycket??

• Carre

jasså ehehe.. jag läser lite nu på deras hemsida

Nä, nu ska jag fixa lite lunch, även om det enda jag egentligen vill är att gp tillbaka till min säng

Ha det så bra och vi höres senare!!

• Carre

gomorron tjejer!

Mina barn har varit duktiga imorse, de vaknade nästan 9.30 så nu är man utvilad!!

Idag ska vi grilla lite och på kvällen ska vi titta på majbrasan här i BV. Jag äter inte korv så jag ska grilla marshmallows

Svar på tråden pitebor.... 2!!!