pitebor.... 2!!!
mohha de där lät knäppt ![]()
mohha de där lät knäppt ![]()
hejsan tjejer! just kört in maten i ungnen ha ha och vi har kvar plast servis från tidigare kalas så nu slipper vi diska efter maten i dag
Jag har varit hos tjäft grävaren idag också ha ha och ska dit igen i morgon, tog två dagar i sträck så har man gjort bort det.
Jag hatar tandläkaren och eftersom de var en jag inte haft tidigare sa jag att jag ville dom skulle berätta vad dom gör och då mena jag som inte att dom skulle berätta vad olika saker gör ha ha att borren surrar lite ha ha satt där och kände mig som en 6 åring ![]()
blir så full i skratt
calles moster var här med en födelsedagspresent till william. döm om min förvåning då calle öppnar paketet. en fin fin jacka,,,, i ROSA med hjärta, alltså hallå vad jag vet så födde jag en pojke eller? *kollar på william* :-0
Dio: precis ![]()
astri: vad har du gjort idag?
astri; klart den var fin men till en FLICKA!
calles moster är lite... hur ska jag säga lite speciell ![]()
astri; nej jag var hos tandläkaren som sagt ![]()
astri; men man tycker ju som att hon borde förstå att jag inte vill sätta på han en jacka med rosa hjärtan på
Nu har han sin spiderman t shirt på sig och hade den även då hon kom så tycker hon borde fått sig en tankeställare att jag inte tar på han rosa ![]()
astri; ha ha jag gjorde en flink grej hon fråga om det var rätt storlek så jag sa
- det är så olika på kläder men har du kvittot kvar ifalla den är för liten ![]()
morsning tjejer! andra dagen hos tandläkaren
men sen är det klart för detta år
hoppar och skuttar
sen ska jag faktiskt på kapp ahl och byta den fina jackan med rosa som jag fick till william ![]()