-
-
Åh!
*Puh* Nu måste jag gå och vila, blev alldeles knäckt av allt tänkande jag har lagt ner i en annan tråd!Jag kikar in senare för att se om träffen imorrn, visst var det imorrn?
-Se jag är redan förvirrad!!
Hur ska det här sluta?! -
Kul missteddy!
Inte att städa men att du kommer! -
Carre: Vad fasen är SP?
Och vad kan jag göra för tårta öht när jag är allergisk mot allt? -
Och - vart ska vi träffas imorgon klockan 12 då?
Det vore väl bra att ha en mötesplats, så vi hittar alla -
CArre:
Jag hittade att det var SugarpasteTog ett antal förtvivlande genomskummade sidor, men där stod det - nu undrar jag däremot vad MMF är. *fniss*
Nej, ägg gär bra. Det är nötter, kokos, frukt, banan, alkohol [något i det vet inte riktigt vad än, när jag har lyckats komma på det då ska jag börja festa igen] och vissa bär som jag inte kan äta.
Mmmm, utanför småstaden låter bra, dit hittar ju t.o.m jag -
*hihih* Jag följer den tråden "på avstånd"
Men SP har ju eventuellt spår av nötter i sig och vad är MMF gjort av?
Så då faller de ju bort
JAg får väl sitta här och gråta i min ensamhet när jag fyller år om jag för &¤(&8 inte ens kan baka en tårta för att locka hit vare sig folk eller flugor
*buhu buhu* -
NÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!
Det går ju inte heller, det är ju kokkosfett i det
*suck* JAg börjar känna mig mer och mer värdelös just nu. *suck* Jag får väl göra en massa grejer som jag inte kan äta själv och se på när andra mumsar som vanligt...
Det kan vara kul, men fasen inte när jag fyller 30!
När jag fyllde 20 kunde jag inte festa för jag ammade och vi hade nada pengar.
När jag fyllde 25 var jag gravid.
Och nu....
Gaaaaah!! Jag måste hitta på något roligt!! -
Carre:
Jag skulle beställa det från ett ställe, men då såg jag längst ner en liiiten text där det stod att det kunde innehålla spår av nötter. :-/
Men det kasnke bara är en säkerhetsåtgärd så? Eller var det något annat jag tänker på, nu känner jag hoppet stiga för en sån som mig!
Vart köper du din / gör din av? -
Jag fyller år i slutet av juni.
Då blir jag officiellt gammal, och min mamma som tror hon är ung blir outad som lastgammal