Inlägg från: pippiprollan |Visa alla inlägg
  • pippiprollan

pitebor.... 2!!!

Hejsan!

Så nu e vi hemma igen efter en dag i badhusparken.
    Då vi vaknade i morse så var det strålande sol men då vi skulle fara blev det mulet å det såg nästan ut som om det skulle börja regna. Jag tog på barnen långärmat å långbyxor.
    Men då vi kom till parken så klarnade det upp å det blev strålande sol igen...hmm inga sommarkläder me...det var bara att vika upp byxbenen å ta av tröjan på dom. Filip hade så kul...idag blev han målad till en tiger. Väl hemma så var det bara att kasta dom i badet...det var ju sand överallt

Undrar om Klas jobbar hela dagen idag???? det e mycket att göra nu på fiskhörnan innan midsommar.
    Appropå midsommar....är det nån som har nått bra förslag på vad man kan hitta på för nått att göra...lekar till vuxna eller annat skoj. Barnen roar sig ju alltid med nått.

• pippiprollan

frågesport,jo jag funderade på det.
    Tänkte om man skulle göra kanske 2 frågor om varje person å sen får man svara å den som har flest rätt vinner en öl/grogg

Är det en dum grej??

Vad ska man ta för frågor,jag måste ju som veta svaren på alla.

• pippiprollan

hej Carre.

nej jag ska inte dit,men det låter trevligt.

Du som e duktig på tårtor,vart kan man hitta roliga tårtor som man kan göra,hade tänkt göra nått kul då mattis fyller 1 år,ingen vanlig bara ,det e jag så less på.

• pippiprollan

Astri: det e bara mysigt om det e trångt

Jo visst blev han fin,dom var ordentligt norgranna då dom målade.

Hur gör man om man vill sätta in en bild i inlägget?

• pippiprollan

Jo viss är han långhårig Carre...men jag har nog aldrig sett han så stilig som på examen...riktigt snygg måste jag säga.

Ha det bra Linda vi hörs.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!