Inlägg från: pippiprollan |Visa alla inlägg
  • pippiprollan

pitebor.... 2!!!

Ica80 : Grattis i förskott,har ni varit ett par i 6 år eller gifta?

Vi har varit ett par i 6½ år
    Firar 6 år som förlovade nu i juli
    6 månader som gifta...vart mycket 6 där

Inga tips tyvärr,gå ut å låt nån annan laga maten åt er

• pippiprollan

Välkommen Annicaguzz.

Hjälp vad du håller på att baka å fixa Linda.
    Så duktig har aldrig jag varit,dollarstore brukar baka mitt fika

Jag har precis gjort färdigt korten å presenterna till Filips fröknar,han går sista dagen på torsdag,sen är det sommarlov.

• pippiprollan

jag köpte 2 ljuslyktor från dollarstore,10kr st. Duger det tror ni? Sen gjorde jag egna kort klistrade in en bild på filip å skrev tack för den här tiden,trevlig sommar.

• pippiprollan

Linda: dagiset hans stänger helt å alla far till nya ställen så då tänkte jag ge en lite present bara.

carre: det var litet,Mattias har 19 på sina sandaler 20 på gympaskorna...men han kan inte gå i dom,han snubblar bara,lättare att gå utan skor.

• pippiprollan

ja själv så ska vi vara med klas bröder å fruar,syster,mamma med karl....bara hoppas på det bästa då...att man får trevligt,jag går väl inte ihop med alla om man säger så....men får jag bara lite sprit i kroppen så är nog alla min vän

• pippiprollan

hej,hej...sovit gott...????

Ancha och chichaula,dom tittar bara i minnen,det är inte så mycket mer dom gör....kanske lika bra det för det e inte det lättaste att få dom att gapa ju.

Ja vi ska på dagis nu,näst sista dagen för Filip.
    Sen ska jag å Mattias på bvc å väga...spännande att se vad han väger min lilla skit

Höres senare....kram

Linda: Tårtan är säkert jätte god det är jag säker på.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!