• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre

precis hehe.. det blir säkert bra

Jag har inte orkat prova mina grejer som jag köpte för att göra tårtor.. kanske skulle göra det nu?? Det var bara 8-pack färg från wilton, blomutstickare, kristyr och 1 svart penna för att skriva på tårtor

• astri

A N:
    Vad tråkigt att han ska behöva att ha ont.
    De kommer inte att operera honom eller skulle det vara verkningslöst?

• A N

De vill inte operera honom än, han är för ung om 10 år kanske... han måste göra fler operationer framöver och det blir väl bara svårare och få det bra ju fler man måste göra

• astri

Carre:
    Åh en svart ppenna, de hade inga svarta pennor där jag ska beställa ifrån. :-/
    Typiskt! Vem vill skriva med rött?

• astri

A N:
    Vad knäppt!
    Farsan fick sitt knä söndertrasat, menhonom vill de inte operera då han är 1. för ung, hade han§ varit pensuionär hade det vart ok. 2. För gammal, hade han varit i 30-års åldern hade det också vart ok, men nu var han lite över 40 när det hände :-/

• Carre

Linda: När ska du beställa och varifrån?? Jag skulle behöva flera grejer, jag kan hjälpa dig med frakten
    Alltså, pennan som jag beställde det stog inte att den var svart, den heter Liqorice eller hur nu det stavas.. lakrits alltså.. så jag antog att den var svart och jag hade rätt hehe

• astri

Jag ska beställa från tårtdekor, men jag vet inte när för jag har fått krångel med min fp, jag tror inte jag får några pengar den här månaden

Svar på tråden pitebor.... 2!!!