• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre

Jag kommer Om det inte händer nåt såm förhindrar mig så klart

Nu är mina scones i ungen Det var lite jobbigt att göra degen med Sebastian som alltis SKA hjälpa till.. men jag lyckades behålla det mesta in i bunken.. det var bara lite mjöl som han spillde

• astri

Aaaa...
    Fast det är bra att det inte ärför ljust nu, jag har köpt en liten blomma som jag ska plantera och ska jag faktiskt göra lite kroppsarbete så vill jag ju inte att det ska vara varmt.

• dio

missteddy: Nä jag tycker inte att jag var det Gick och la mig ändå halv 11, men då började jag ju läsa Brott och Straff så jag vette piip när jag somnade

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • astri

Carre:
    Du är så välkommen

Jo, det kan vara lite besvärligt med hjälpsamma barn ibland. Gör jag nåt kan jag sätta en stor slant på att jag har både Liss och Siri mitt i allt, såvida det inte gäller städning. Då försvinner Liss magiskt, spårlöst [Kanske man skulle kontakta Söndergard eller vad hon heter ] och Siri ägnar sig åt att dra ut en massa bakom mig

• Ica80

Vart inte så mycket att shoppa, hittade en klänning, bamsedress å en jacka till Felicia. Hade säkert hittat massor mer om man bara hade fått gå själv.

Astri: fyndade du nåt? Kommer gärna beror på vilken tid du tänkt dig?

Idag är vi bjudna till nå bekanta, ska få äta persisk mat. Blir spännande, alltid roligt att pröva nåt nytt.

Måste få tummen ur... har en massa kläder som jag ska lägga in på tradera. Behöver lite semesterpengar.

• Carre

sol sol!! jag såg den!!

Svärisarna har ringt de kommer och hämtar Sebastian nu när som helst..

Linda, jag måste ha din adress.. du kanske kan skicka ett PM?

Erica: Spännande med persisk mat, aldrig smakat den

• astri

Ica80:
    Jag tänkte mig ingen specifik tid.
    Min mamma kommer nog komma på dagen nån gång och om min pappa skulle titta in så skulle han göra det på kvällen.

Inget fynd på loppis :-/ Eller jag hittade en kjol [Claire kids] till Liss och en stol som ser ut som en älg till Siri.

Persiskt - vad kul!
    Alltid kul med ny sorts mat, om man kan äta allt förståss.

Sen hittade jag tots att jag hållt mig så bra en halvliter Coca-cola åsså for jag hem och drack upp min 1,5 liters.
    Får börja om med nya tag nu då...

Åååå, jag drömmer om en ny tatuering. Jag vill så gärna göra en, en liten. Men vart?

• dio

På tal om våran fest, verkar inte bli nåt eller? Maria kan inte komma nu heller, ska på bröllop. Känns lite råkigt att ha fest på 3 eller 4

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • astri

dio:
    Nää, det känns inte så kul.  :-/
    Men kan vi inte göra nåt annat då?
    Lasergame eller?
    Så man slipper möggla bort själv.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!