pitebor.... 2!!!
jessilundgren:
Jag ska se om jag hittar nån bild på morsans hus så det såg ut när jag bodde hemma - då ska du få se på grisskär!!
Jag tror t,o,m att färgblandningen hette "riktigt grisrosa"
jessilundgren:
Jag ska se om jag hittar nån bild på morsans hus så det såg ut när jag bodde hemma - då ska du få se på grisskär!!
Jag tror t,o,m att färgblandningen hette "riktigt grisrosa"
Nu skaq jag avvika från vårt trevliga lilla hörn. Måste fara å handla.
Synes!!
Jag vill vara MeatLoaf ju!!
Måste bara hitta mej en lila sammetskvaj och en massa spetsar!
Tänk vad kul att få springa omkring med en näsduk och fladdra ![]()
Men!!
Jag kom på...
Jag får ju inte vara MeatLoaf - han är ju en sångare, inte en historisk person/legend med viss acceptans mot figurer i serier ![]()
Pippip:
Var ligger Holmträsk?
Åka taxi är sjukt dyrt det är det. :-/
Synd - för det är kul att åka taxi ![]()
A N:
Vi förstår inte varför brudarna vill ha sex med Hugh Hefner,
och så ska vi ha maskeradfest nångång när det blivit lite varmare. Temat är historiska personer/legender med viss acceptans mot figurer i serier. dio ska vara David Hasselhoff från hans Baywatch-period och Carre funderar på Hugh H. Sedan såg jag några Barbie-tankar
Det är väl det mesta egentligen.
pippiprollan:
Ah, då tror jag att jag faktiskt har ett litet hum om vart det är
Hade ni kul?
Var det många bottnar på glasen skådade?
dio:
Mmmm.
Håller med där. Förstår inte vad hans fru tänker med som tänker lämna honom ![]()
dio:
Jaaa, det är såå många man vill vara istället för sig själv!
Låg vaken länge i natt, läste dock ingen läxa utan funderade en massa på vem jag vill vara.
Jag ska dock be min ingifta moster att hjälpa mig lite, för hon har grymt bra fantasi + att hon kan hjälpa mig att hitta rätta kläderna för en mindre penning
![]()
dio:
MEATLOAF!!
Jaaaa, han är grym!!
Nu kanske jag låter lite pervo, men han var rätt så hottig där på 70-talet när han gjorde duetten Dead ringer for love med Cher
Ärligt alltså!