-
-
oki...hur går dem med barn då?
om man får fråga förstås! -
Jag håller alla mina tummar å tår för er
-
Hejsan!
Då var man hemkommen från gläntan.
Jag badade faktiskt
nu har jag ju bränt mig på ryggen,som jag inte solat nått( tycker jag iaf)
DIO: ha det så trevligt imorgon.
Ser att det är många som sälger bilhetter på blocket.
SLARVA: ja tänk vad tiden går...1 månad redan.
Min bäbis blir 1 år om ca 2 veckor....hjälp snart är han tonåring å kommer hem i fyllan å säger att han gjort nån brud på smällen....nåja jag kommer alltid att vara min "lilla" bäbis iaf.
Nä nu ska jag ställa mig i duchen så man får bort lite sand. -
ja just det ja...det hade jag då glömt bort.
det ska jag göra. -
Hallå i stugan!
Jag säger samma som carre...ingen som skrivit sen igår....vi har legat på latsidan.
idag har jag å barnen varit på loppis,jag hittade det jag sökt i flera veckor...en ståbräda...bara hoppas att Filip vill stå på den nu då.
Sen har vi bara varit hemma här på gården,jag har solat lite å ungarna har lekt å badat.
Nu ska vi snart äta middag.
Nån som ska på john foggerty ikväll?
Jag skulle vilja men ingen barnvakt å inga pengar
Jag å Filip var på borggården igårkväll...det var ju electric banana band...jätte kul vart det men det var lite trist att det blev så försenat...vi kom kl 17 å det skulle börja 18 men det startade inte förän kl 19,blev lite less att vara stilla Filip.
Nä nu är maten klar...ha en bra kväll allihopa. -
hej,hej....vad gör alla ikväll?
FLEX: VÄLKOMMEN TILL OSS! -
Hej,hej.
hur har ni det ?
Här är det väl som vanligt....nu har det regnat i 1 dag å jag är redan dö less,vill ha sol...trots att jag var dö less på solen då den var härjag är lustig jag.
SANDRA: vad kul att Frida växer så bra.
LINDA: den där bilen var ju jätte cool....har du körkort för en sån då? -
Det är ändå så många som inte har körkort som kör bil. -
Jag håller på att baka för fulla muggar.
Har faktiskt bakat negerbollarmums vad gott.
Mattias fyller ju 1 år på måndag å vi har kalas på söndag ,bra att ha nått att bjuda på.
Vi är mest inne nu då det regnar...spelar lite spel å så.
maattias ramlade i lördags å bet sig i tngan så att det blödde massor...nu har han ett 1,5 cm långt jack i tungan å den e aldeles blåmen det är ingenfara med han,han äter då som vanligt.