Inlägg från: pippiprollan |Visa alla inlägg
  • pippiprollan

Hejsan!

Då var man hemkommen från gläntan.
    Jag badade faktiskt

nu har jag ju bränt mig på ryggen,som jag inte solat nått( tycker jag iaf)

DIO: ha det så trevligt imorgon.
    Ser att det är många som sälger bilhetter på blocket.

SLARVA: ja tänk vad tiden går...1 månad redan.
    Min bäbis blir 1 år om ca 2 veckor....hjälp snart är han tonåring å kommer hem i fyllan å säger att han gjort nån brud på smällen ....nåja jag kommer alltid att vara min "lilla" bäbis iaf.

Nä nu ska jag ställa mig i duchen så man får bort lite sand.

• pippiprollan

Hallå i stugan!

Jag säger samma som carre...ingen som skrivit sen igår....vi har legat på latsidan.

idag har jag å barnen varit på loppis,jag hittade det jag sökt i flera veckor...en ståbräda...bara hoppas att Filip vill stå på den nu då.
    Sen har vi bara varit hemma här på gården,jag har solat lite å ungarna har lekt å badat.

Nu ska vi snart äta middag.

Nån som ska på john foggerty ikväll?
    Jag skulle vilja men ingen barnvakt å inga pengar

Jag å Filip var på borggården igårkväll...det var ju electric banana band...jätte kul vart det men det var lite trist att det blev så försenat...vi kom kl 17 å det skulle börja 18 men det startade inte förän kl 19,blev lite less att vara stilla Filip.

Nä nu är maten klar...ha en bra kväll allihopa.

• pippiprollan

Hej,hej.

hur har ni det ?

Här är det väl som vanligt....nu har det regnat i 1 dag å jag är redan dö less,vill ha sol...trots att jag var dö less på solen då den var här jag är lustig jag.

SANDRA: vad kul att Frida växer så bra.

LINDA: den där bilen var ju jätte cool....har du körkort för en sån då?

• pippiprollan

Jag håller på att baka för fulla muggar.

Har faktiskt bakat negerbollar mums vad gott.

Mattias fyller ju 1 år på måndag å vi har kalas på söndag ,bra att ha nått att bjuda på.

Vi är mest inne nu då det regnar...spelar lite spel å så.

maattias ramlade i lördags å bet sig i tngan så att det blödde massor...nu har han ett 1,5 cm långt jack i tungan å den e aldeles blå men det är ingenfara med han,han äter då som vanligt.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!