• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri

Aa, jag är vaken - ett tag till. Måste få lite skönhetssömn innan jag ska och möta Gunhild på NVC imorr... vänta nu! Idag

• jessilundgren

hehe nästan likadant.

ska på mvc imorgon, äntligen har dom uppmärksammat att det behövs tas snabbsänka på mig i alla fall 1 g i veckan tills detta är över. dom tyckte det var onödigt tidigare och kolla, jag blev inlagd hela två ggr.

• astri

Ja, mvc kan vara lite knepiga. Man tycker ju att man som har kroppen det handlar om [på gott och ont] borde känna den bäst.
    Men ooonää!
    När jag väntade Liss hade jag fem UVI och åt antibiotika i över tre månader, men nu med Siri kollade de bara en gång, en efterkontroll efter avslutad pencillinkur, mot UVI naturligtvis

Tacka vet jag Älvsbyns mvc, Margareta där är en pärla! Kyss
    Hon kollade allt.
    Jag tror inte jag hade behövt åka in på las när jag väntade Siri om jag hade haft henne.

Vad kollar man med en snabbsänka [jag är lite dum ibland.. eller ganska ofta faktiskt ]?

• astri

Ååå, mån tro om jag ska ta och dunka mig medvetslös med en ruggigt dålig bok:
    Sov tips!
    En lämplig ung man av Vikram Seth.

800 sidor sömnpiller.
    Zzzzzzzzzzzz, somnar nästan bara jag tänker på den.
    Läste den nästan varje dag och det tog mig dryga året att ta mig igenom f*nskapet.
    Men gott sov jag!

• A N

Hallå! Är tillbaka i pite efter allt midsommar firande, och fint väder har vi haft. Lovisa har badat både pool och bastu, åkt trehjuling och allmänt stökat hos mormor och morfar. Roligt har vi haft.

Vad har hänt här då??

Idag ska jag till lillpite en sväng och hälsa på sen på em/kvällen så får vi besök från en kompis som nu mer bor i uppsala och vi träffas väl varje sommar så det är 1 år sen hon såg Lovisa sist, snacka om att det har hänt en del

Har hört det ryktas om kyrkmarknad till helgen, och i så fall ska vi nog besöka den.

• colubrid

är den klar nu?men tack tack =)

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • Chicachula

hejsan tjejer! just kört in maten i ungnen ha ha och vi har kvar plast servis från tidigare kalas så nu slipper vi diska efter maten i dag Jag har varit hos tjäft grävaren idag också ha ha och ska dit igen i morgon, tog två dagar i sträck så har man gjort bort det.
    Jag hatar tandläkaren och eftersom de var en jag inte haft  tidigare sa jag att jag ville dom skulle berätta vad dom gör och då mena jag som inte att dom skulle berätta vad olika saker gör ha ha att borren surrar lite ha ha satt där och kände mig som en 6 åring

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Svar på tråden pitebor.... 2!!!