• Carre

pitebor.... 2!!!

Dani sover som tur är.. sen ska vi gå ut och hämta Sebastian på dagis kl. 14
    Vi har nyss ätit lunch dvs kladdkaka med vaniljeglass usch så hämska människor vi är eller hur? hehe
    Martin ät ledig idag så får vi se vad vi hittar på i det här tråkiga vädret!

• Carre

Ingen som behöver en bänkdiskmaskin? SÄLJES!

• Carre

Linda: det låter gott med fika för att fira.. men du måste bjuda mig då!!

jessi: men alltså.. hur MYCKET måste du göra?? för städning och sånt är liksom inga problem, men jag vet inte om jag skulle våga bada eller torka rumpan på en vuxen människa föruton min egen

• Carre

Slarva: den är inte ny men i mycket bra skick!! vi gav den till martins bror när vi flyttade till hus men han installerade den aldrig så den står där hos honom och dammar bara..
    vi ska hämta den kanske ikväll

• Carre

Linda: pris vet jag inte riktigt än.. nya kostar de kring 2500, so kanske en tusing.. bvsa alltså

mått.. ingen aning, men på saxofon hade den vi i skåpen som är på höger sidan om diskbänken om din lägenhet ser ut som min gjorde så den var gömd i en skåp och det var perfekt!

• Carre

oj oj.. jag måste återkomma till dig med allt info för att jag kommer inte ihåg, men den är ett bra märke, antingen Elektro-Helios, eller Bosch eller nåt liknande

• Carre

Ingen fara Slarva.. om ingen vill köpa den då sätter jag ut den på blocket.. ville bara fråga här först

Hoppas du hittar fina utemöblet.. vi ses!

• Carre

ja visst... och det skulle inte vara helt fel med lite pengar i bursen

Jag har massor med barnkläder som jag skulle också vilja sälja, får passa på när de har loppis i bardhusparken för att tradera funkar inte för mig

• Carre

vet du vad det kostar att sälja där?? aldrig gjort det

• Carre

aaaahhh kul.. jag brukar alltid vara sen ut på allt, så det vore inte konstigt om jag missar första veckan..

Nåja, nu ska jag väcka Dani och sen ska vi hämta doodles (AKA Sebastian) från dagis!

Ha det bra!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!