• dio

pitebor.... 2!!!

Näpp nu måste jag ta å släpa arslet från datastolen och göra lite nytta. Min moster ringde överraskande och frågade om dom inte fick låna Lindvi en stund. Självklart! Hade ju tänkt att utnyttja tiden till att städa upp i bombnedslaget här hemma, men av någon konstig anledning hamnade jag här :-0 hehe Ska iaf släpa mig på affär (jättejobbigt verkligen, 500 meter dit) och köpa blöjor.

Im pretty sure I got my car pregnant
  • dio

astri: Du med, se till att plugga nu Och som du ser har jag inte dragit mig här ifrån än Men nuuuuuuuuuuuuuuuu! ( snart iaf)

• dio

Här har man  problem tvärt om . Min tös vägrar äta- ingenting duger. OM man har tur kan man få i henne en halv burk/måltid. Ibland bara några teskedar.

• dio

astri: uscha då, förstår att det kändes olustigt.

• dio

Lindvi ääälskar välling. Fick hon välja själv skulle hon bara äta det. Lika så när hon ammades. Värre är det med mat. Hon är ju 13 månader nu, hon ska inte äta välling utan mat haha. Började med smakisar när hon var 4 månader. Men mat är äckligt. Det enda som går någesånär (fiiint ord ) Är fisk.

• dio

Hon ligger ju under viktkurvan, har gjort det sen jag slutade amma hene när hon var 4 månader, då sjönk hon. Visserligen är hon liten och nätt, men jag har fått vara hos läkare och dietist för att kolla upp henne. Inget fel på henne, hon är bara kräsen i maten. Me nman blir ju orolig som mamma ju men nu har hon tydligen börjat gå uppåt saaaaakta men säkert.

• dio

Min dotter är 13 månader snart och hon väger 8400 nånting och är 74.5 cm lång, så hon är rätt liten Men hon är ju inte undernärd. Viktkurvan och längdkurvan följer varandra så det är ju bra. Sen är ju varken jag eller hennes far några jättar hehe

• dio

Lindvi var en liten knodd på 2890 och 47 cm så det är kanske inte så konstigt att hon är rätt liten fortfanarnde

• dio

Carre: OJ! Riktigt liten

Svar på tråden pitebor.... 2!!!