pitebor.... 2!!!
Tinzu:
Åh jag skulle ha blivit så arg så arg. Nån knäpp komentar skulle jag nog dra, bara så hon förstod att det inte var ok.
Tinzu:
Åh jag skulle ha blivit så arg så arg. Nån knäpp komentar skulle jag nog dra, bara så hon förstod att det inte var ok.
astri:
det är den 31. Då jobbar jag från 9-17
astri:
haha japp, lyckas alltid få stängningen på kullen... men men det ger pengar iaf.
Fast jag kommer inte att jobba längre än till examen.
Tinzu:
ja, klart man skulle bli chockad, man tror ju inte att folk verkligen GÖR sånt!
Näe fy för kassörskan, hon skulle ju ha sagt att du stod i kön före henne.
hrmf....
astri:
nej jag pluggar inte.
Har problem med fogarna, så efter att ha jobbat så kan jag knappt gå på kvällarna, eller sitta/ligga ordentligt.
Det blir ju alltid lugnare på jobbfronten under sommaren, så jag lär nog inte bli utringd av vakansen heller.
Sen har jag tackat nej till att jobbar under jouröppet
Tinzu:
Du skulle ha knuffat undan henne och sagt att hon kan gott gå tillbaka till sin egen kö haha
astri:
Det är jättelugnt på somrarna eftersom dom som jobbar i poolen tar ju dom jobben i första hand.
Vilken SMART mor du är som har dom hemma då. vissa resonerar ju som så att "mitt barn tycker ju om att gå på dagis så mkt så jag låter h*n göra det".
Barn behöver oxå vila
haha men chica.
Skullde u å jag va där skulle vi nog slänga nån komentar lite sådär halvhögt, bara mellan oss två. Fast det ska ändå vara meningen att personen i fråga ska höra....hehe du vet ju hur vi är
astri:
Håller helt och fullt med. Fatta att leka och springa en hel dag. plus att det är fullt med andra barn där oxå som dom måste ta hänsyn till. Jobbigt för små kropparna.
Men man ser ju att vissa inte orkar med en hel dag.spec. om dom håller på att bli förkylda eller har varit lååånga dagar i flera veckors tid.
chica:
jojo å kul skulle vi ha!