Inlägg från: pippiprollan |Visa alla inlägg
  • pippiprollan

pitebor.... 2!!!

GRATTIS CARMEN! 

vAD ROLIGT ATT FARA TILL LYCKSELE...VI SKA ÅXÅ DIT MEN VI VET INTE NÄR ÄN...SKA BO PÅ HOTELL,1095 FÖR 2 VUXNA+2BARN,FRUKOST + 2 DAGARS ENTRE PÅ PARKEN....TYCKTE JAG VAR BRA PRIS.

SANDRA: JAG SÅG DIG IDAG DÅ DU SVÄNGDE IN MOT BERGSVIKEN,KRING 11 VAR DET.
    VAD HEMSKT DET DÄR PÅ COP,FILIP FÅR DÅ INTE VARA DÄR ÄNDÅ MEN SÅNT DÄR TROR MAN JU INTE SKA HÄNDA I PITEÅ.

hAR NI RÖSTAT I ÄTA MAT/GRÖT TÄVLINGEN?
    BÅDE JAG Å MISSTEDDY VAR ME SÅG JAG.
  • pippiprollan
    Hallåj!
    Sitter här och läser om barn som nästan blir kidnappade i utlandet och kom att tänka på en sak jag hörde i helgen.
    En kvinna hade lämnat sin dotter i lekhörnan på Coop och när hon skulle gå och betala såg hon hur en man försvann med dottern i handen. Hon hade skrikit efter honom och tillslut släppte han flickans hand och försvann.

Man blir ju mörkrädd, händer sånt här verkligen i lilla Piteå?!!
  • pippiprollan

vet inte hur ni gör för att det ska vara inom en ram det nån annan skrivit.
    men det var SLARVA som skrev det där

• pippiprollan

Föresten....såg på jessis sida att hon fått en pojke,när vet jag inte.

så då är det bara att säga GRATTIS JESSI TILL POJKEN, hoppas allt gick bra.

• pippiprollan

carre:nä jag har inte sett det där än men imorgon kanske hon finns på nll.

jo visst var det ett bra pris,sen så skulle pappa min betal så för oss blir det ännu billigare

• pippiprollan
    GODMORGON I STUGAN!

Ja vad ska man hitta på idag då?
    Det är ju då soligt ute men det blåser massor å vi har inte mer än 16 grader
    hoppas det blir bättre senare på dagen. Klas jobbar hela dagen,det är det tråkiga med fredagar man vet inte vad man ska hitta på att göra.

Gela: vi ska not till lycksele i början av augusti,bo på hotell ska vi göra.
    det var fullbokat hela juli å en bit in i augusti på ansia sa dom då jag ringde.
    Men det blev billigare på hotell så det gör ju inget.

Slarva: Umeå har ju fina affärer att gå i,du hittar säkert nått ska du se.

Vi var till lyckse ifjol å då var Mattias bara 2 v gammal,det var inga problem alls...han sov hela tiden förutom då han åt . Men jag vet ju inte hur lilla Frida är då hon åker bil...Mattias sa inte ett ljud å det gör han inte nu heller.

Ihelgen så kommer min pappa på besök från Kiruna. På söndag så har vi 1 års kalas....fatta vad tiden går fort.Så då ska det ätas tårta å fika å öppna paket.
    Annars har vi inget planerat.

www.familjeliv.se/Forum-5-178/m10774149.html

Påminner igen....rösta på bästa bidraget!
  • pippiprollan

GELA: hotell för 2 vuxna + 2 barn ,frukost å 2 dagars entre på djurparken kostade 1095.
    Stugan vi tittat på kostade 1295  å då var det ju bara stugan.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!