• dio

pitebor.... 2!!!

astri: Haha ja den var ju jättegod! Förstår att du var tvungen att äta hela Men ett tips: BAKA INGA SÅNNA TÅRTOR DÅ!

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio

Chica: Hpf "Talk to the hand, cus the face is busy giving a blow*PIIIIIIIIIIP**

Hehehe

• dio

Oooo idag har jag fått min första bok om Sagan om isfolket Ska bara läsa ut brott och straff
    åsså har jag fått brev från advokaten med papper på att andre är pappa. Hm men det är ju fortfarande inte klart
    Annars har jag legat i migränattack Började tio minuter i tre inatt. Vaknade av att jag höll på att frysa ihjäl, och svettas ihjäl på samma gång. Huvudet bultade och jag var tvungen att spy Yakk! Sen har jag legat utslagen på soffan, Lindvi har hoppat på mig coh tyckte inte alls att jag var speciellt rolig
    Vid 2 gick hon äntligen och sov en stund, och likaså jag Nu mår jag lite bättre, Lindvi är hos mamma en stund.

• dio

astri: Men baka inga tårtor alls då

• dio

astri: Snuskiga termer? Vad pratar du om? * heeeelt oskyldig*

• dio

astri: Haha. okej, det håller fortfarande på att tjorvar. Tog över ett år innan det blev godkänt i domstol att det skulle göras ett faderskapstest. Nu är det uppe i domstol igen, eller ska upp, om att faderskapspapprerna ska skrivas på. Får se hur lång tid det tar
    Detta pga att han låg i koma när hon föddes och eftersom han inte kan skriva på några papper.

• dio

men nu fick jag papper på faderskapstestet

Haha jaa det kan vara så enkelt astri, prova!

• dio

hej hej Åsa Läget?

• dio
    astri skrev 2006-06-29 17:36:46 följande:
    dio:Att det kan vara så tjorvigt?!Egentligen är det ju bra för att skydda hans rättigheter, men Lindvis då?Har inte hon rätt till en pappa?[om du förstår vad jag menar...]
    Jo det är tyvärr så tjorvigt när det händer nåt och det är ju som du säger, för att skydda hans rättigheter. Det mest sjuka är att Lindvi (??) stämde honom på faderskap när hon var 1 dag gammal. Och eftersom han blev stämd var han tvungen att ha en försvarsadvokat osv. Tycker att man kunde ha gjort det lite enklare...men men.
Svar på tråden pitebor.... 2!!!