• astri

pitebor.... 2!!!

*Hmmm*
    Jag fyller år den 21:a juni.
    Jag är både besviken och lessedn inför det faktiskt.
    När mina kusiner fyllt år/gift sig/tagot studenten har alla hittat på något för dem, lagt ihop till en present - men inte till mig? *snyft*
    Fast jag har själv lagt till allehanda mikros, halsband, resecheckar och vette fåglarna vad mer....

Äh!!
    Har lite åldersnoja och känner mig lite "low" - men jag vet att lilla mamma brukar titta in som anonym så... :-/

Passar på att räcka ut tungan åt henneRäcka ut tungan *Bläää på dig mamma*

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • astri

Carre:
    *puh*
    Låter fint!
    Jag vet inte varför jag fick sån panik, 30 är ju inte slutet på livet!

Nu har jag ett trevligare ämne på G!!
    jag har en bunt äggulor över och funderar på att göra mörkräm av den. Fixa ett fat med muffins, kleta på lite gegga på dem och dekorera dem med nått trevligt. Kristyr och glasyr kanske.... och sedan pracka på Erik och hans arbetskamrater var sin.
    Vad tror du? Skulle det uppskattas?

• astri

Shit! Vad seriöst!!
    När mina ungar fyller år skickar jag med ett gäng big pack-förpackningar och några strösselburkar
    Jag är så slöööööööööööööööö!!!
    *fniss*
    men det kan jag leva med

• astri

Jag gjorde e n pinata till grabbens kalas, men var lite väl frikostig med målat och limmet för den hann inte torka i tid!!
    Jag hyr även kvarterslokalen och stänger in dem där. Då får de göra vad de vill och jag slipper höra dem
    Fixar ihop lite lekar och så...

Hade även Halloween-middag med bål, skelettpaj, godis och så. Ifjol hade jag hamburgare som var formade som gubbar. lite OT så där...
    Ärligt... så ville jag nog bara skryta lite.

• astri

Synes!

• astri

Tinzu:
    Jag tycker det är tufft att cykla öht. Skulle cykla två kvarter och var beredd att amputera mig efter det. :-/
    Jag verkar ha tappat bort den lilla kondis jag hade en gång i tiden

Colubrid:
    Låter bra!
    Lite trist om man skulle baka och så sitter det en massa gourmeter i sågverkshytten och vägrar äta fikat för att det är för o-snobbigt
    Fast det gör ju mer fika åt Erik som förmodligen skulle äta det mesta om det hade lite socker eller choklad på sig som maskerade det under! *fniss fniss*

• astri

Carre:
    Är det det?
    *Hmmm* Måste göra det då när han kommer tillbaka efter ärendet som jag skickade honom på.
    KAnske jag ska låta honom se lite på teve oxå istället för att laga mat till mig *fniss* Han har nämnligen ingen tv hemma hos sigså det skulle nog vara uppskattat

• astri

Blah!
    Jag valde ju helt fel bunke för att göra vattenbad i!!
    Nu har jag stått där och vispat hur länge som helst men det vill ju inte bli varmt!!
    Sen lyckades jag spilla ut halva på plattan också, så jag får nog stå halva natten med stämjärn och hammare och ta loss det från spisen. *Åååååå*

• astri

Jag ska göra en marängsmörkräm. Så man skulle vispa närmare 700 gram socker och 9 ägg över ett vattenbad tills det blir ca 60 grader.
    Det tar evigheter, men jag tror ändå någonstans där längst bak i huvudet att det nog går fortare än att få bort skiten från spisen....
    Jävla bäst att det blir hel*etes gott!!

• astri
    HEj då Dezzan!
    Ha det bra!
Svar på tråden pitebor.... 2!!!